// سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۰

نقشه و قهرمانی جدید برای بازی Heroes of the Storm منتشر شد

بلیزارد اعلام کرد که به زودی نقشه و قهرمان جدیدی برای بازی Heroes of the Storm منتشر خواهد شد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
نقشه جدید که «Tomb of the Spider Queen» نام دارد، طبق توصیف‌های سازنده مانند مبارزه با چاقو در فضایی بسیار کوچک مانند کمد است. داستین برودر از بلیزارد در این باره توضیح داد که:
این نقشه فوق العاده کوچک است. ما آن را مانند مبارزه با چاقو در کمد تشبیه می‌کنیم. محیط نقشه بسیار محدود است و خطوط آن به شدت نزدیک به هم طراحی شده‌اند.
نقشه جدید شما را در مقابل عنکبوت‌ها قرار می‌دهد که با کشتن‌شان الماس به دست می‌آورید. اگر بتوانید به اندازه کافی الماس جمع کنید ملکه عنکبوت‌ها احضار می‌شود. به علاوه در این نقشه بازیکنان می‌توانند در نبردهای خود از قهرمان جدیدی استفاده کنند. این قهرمان سیلواناس نام دارد و لقب او «ملکه فراموش شدگان» است. او کاراکتری بسیار قوی دارد که می‌تواند مقدار بسیار زیادی ضربه بر دشمنانش وارد کند. سلاح اصلی سیلواناس تیر و کمان است و در رتبه ۱۰ می‌توانید از بین دو قابلیت اصلی او یکی را انتخاب کنید. یکی از قابلیت‌های او «فریاد تیر» نام دارد که به وسیله آن می‌توانید نوکرها و مزدورهای مختلفی را به تسخیر خود در آورید. داستین برودر در رابطه با قابلیت تسخیر او اینگونه می‌گوید:
او می‌توانید نوکرها، مزدوران و برج‌ها را از بین ببرد. اگر او را در مکانی مشخص برای مدت لازم تنها بگذارید، قبل از اینکه حتی متوجه شوید آن مکان نابود شده است.
بلیزارد همچنین اعلام کرد که در طی روزهای پیش رو بسته بروزرسانی جدیدی منتشر خواهد کرد که بر روی رابط کاربری تاثیرات بسیار زیادی خواهد گذاشت، بازیکنان نیز می‌توانند بعد از عرضه آن در چت صوتی همراهان خود را بی‌صدا (Mute) کنند. و در پایان به گفته بلیزارد به زودی مسابقه آنلاین جدیدی تحت عنوان «قهرمانان نفرین شده» برگذار خواهد شد. شرکت کردن در این مسابقه و برنده شدن در آن تمامی مخارج تحصیلات‌تان را تامین خواهد کرد. منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده