نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۰

تماشا کنید: ویدیو زمان عرضه بازی Battlefield Hardline بخش چند نفره و داستانی را نشان می دهد

بازی Battlefield Hardline هفته‌ی آینده عرضه خواهد شد و به همین دلیل استودیو ویزرال گیمز و کمپانی الکترونیک آرتز با انتشار ویدیو زمان عرضه‌ی بازی هیجان کاربران را برای تجربه‌ی این بازی شوتر-اول‌شخص دوچندان کردند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
ویدیو زمان عرضه‌ی بازی Battlefield Hardline قسمت‌هایی از بخش چندنفره و داستانی را به معرض نمایش می‌گذارد و مانند نسخه‌های قبلی این سری، پر از انفجار و تخریب است. همان‌طور که می‌دانید، استودیو دایس، خالق سری بازی‌های Battlefield مسئولیت تولید این نسخه را برعهده ندارد و به جای آن ویزرال گیمز، سازنده‌ی سری بازی‌های سبک وحشت Dead Space برداشت خود از دنیای سری Battlefield را به ما نشان می‌دهد. در بازی Battlefield Hardline به جای مبارزات نظامی که سمبل این سری است، به خیابان‌ها و جنگ میان دزد و پلیس‌ها می‌روید. ویدیو زمان عرضه‌ی بازی Battlefield Hardline را مشاهده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید:

دانلود ویدیو

بازی Battlefield Hardline که در زمینه‌های زیادی با نسخه‌های قبلی سری Battlefield تفاوت دارد، در بخش داستانی هم شیوه‌ی روایت جدیدی را در پیش گرفته است. به جای انجام ماموریت‌های پی در پی، مانند سریال‌های تلویزیونی بخش داستانی این بازی به صورت اپیزودی ادامه می‌یابد و در زمان عرضه شاهد ۱۰ اپیزود هستیم. ایان میلهام، مدیر نوآوری بازی Battlefield Hardline در این رابطه گفت در بخش داستانی مانند یک فصل سریال تلویزیونی ده اپیزود وجود خواهد داشت. میلهام همچنین اذعان کرد تمام ماموریت‌های بخش داستانی Battlefield Hardline را نمی‌توان به صورت مخفی‌کاری به اتمام رساند چرا که در بازی برخی از صحنه‌های سینمایی و هیجان‌انگیز وجود دارد که اکشن زیادی دارند. Battlefield Hardline 11 بازی Battlefield 4 با رزولوشن 720p و نرخ‌ ۶۰ فریم روی ایکس‌باکس وان و با رزولوشن 900p و نرخ‌ ۶۰ فریم روی پلی‌استیشن 4 اجرا می‌شد  و باتوجه به اخباری که طی چند روز اخیر در این رابطه منتشر شد، رزولوشن و نرخ‌فریم Battlefield: Hardline روی کنسول‌های نسل هشتم همین مقدار است. سال گذشته و در زمان انتشار اولین نسخه‌ی آزمایشی Battlefield: Hardline، استودیوی ویزرال گیمز گفت هدف آن‌ها در نسخه‌ی نهایی بازی بر روی دو کنسول نسل هشتمی رزولوشن 1080p و نرخ‌فریم ۶۰ است. باتوجه به این خبر و این نکته که Battlefield: Hardline از نظر گرافیکی پیشرفت زیادی را نسبت به Battlefield 4 ندیده است، Battlefield: Hardline حداقل در بخش گرافیکی کاربران را ناامید کرده است. Battlefield Hardline در اسفند ماه سال جاری برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده