نویسنده: زومجی زومجی
// سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۰

/game-articles/335593-everything-about-virtual-reality/ولو: ما دوست داریم Half-Life را به واقعیت مجازی بیاوریم، اما شاید غیرممکن باشد

یکی از اعضای ولو می‌گوید این شرکت علاقه‌مند است تا بازی‌هایی را بر اساس تمامی مجموعه‌های اصلی و بزرگ خود، به خصوص Half-Life، برای تکنولوژی واقعیت مجازی تولید کند. همراه زومجی باشید.

جیپ بارنت (Jeep Barnett) از برنامه نویسان شرکت ولو در مصاحبه اخیر خود با وب‌سایت کوتاکو می‌گوید این شرکت، که به تازگی هدست واقعیت مجازی خود را معرفی کرده، عناصری از بازی Half-Life را نظیر یک اسلحه و Headcrab (یک نوع دشمن در بازی) را در این هدست واقعیت مجازی آزمایش کرده است. آیا این آزمایش می‌تواند به یک بازی کامل در سری Half-Life تبدیل شود که با تکنولوژی واقعیت مجازی ساخته شده است؟ بارنت در این مورد می‌گوید:

ما نمی‌گوییم «نه»، اما هنوز نمی‌دانیم راه درست چیست. ارزشمند‌ترین دارایی ما، زمان است و متاسفانه ما زمان کافی برای انجام هرکاری برای مردم نداریم. آیا ما ساخت تمامی بازی‌های خود را در تکنولوژی  واقعیت مجازی دوست خواهیم داشت؟ البته. اما ما زمان کافی برای مردم نداریم. پس باید متوجه بشویم چه چیزی برای واقعیت مجازی بهتر است و می‌تواند به نقطه قوت این تکنولوژی تبدیل شود.

این هفته درطول برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی، ولو یک نسخه واقعیت مجازی از بازی Portal را به نمایش گذاشت و این حرکت از سوی این شرکت، به شایعاتی درباره نسخه سوم در این سری منجر شده بود. بارنت در ادامه این مصاحبه بیان کرد که ولو دیگر مجموعه‌های محبوب خود نظیر DOTA 2 و Left 4 Dead را با تکنولوژی واقعیت مجازی آزمایش کرده است.

آیا Half-Life مناسب است؟ آیا Left 4 Dead مناسب است؟ آیا یک مجموعه جدید می‌تواند مناسب باشد؟ من هنوز نمی‌دانم. ما درحال تلاش هستیم تا طیف وسیعی از کارهایی که می‌توانیم انجام دهیم را پوشش بدهیم، سپس سعی می‌کنیم در تا تمرکز خود را بر روی پیشگام شدن در آن، شروع کنیم.

شما کدام بازی از شرکت ولو را برای تجربه در واقعیت مجازی ترجیح می‌دهید؟ منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده