// یکشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۳۰

بازی Rise of the Tomb Raider مرزهای ایکس‌باکس وان را گسترش خواهد داد

ظاهرا استودیوی کریستال داینامیکس به شدت بر روی جنبه‌های فنی و گرافیکی بازیِ Rise of the Tomb Raider درحال کار است تا چشم نواز باشدامروز برایان هورتن، کارگردان بازی در طی مصاحبه‌ای، صحبت‌های جالبی پیرامون مراحل ساخت بازی انجام داد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
وقتی که از هورتن راجع به تفاوت‌های بین دو نسخه ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 بازی سوال شد، او ادعاهای جسورانه‌ای در این باره و چیزی که کریستال داینامیکس قصد دارد به آن برسد انجام داد.
برای ما به هیچ وجه محدودیتی وجود ندارد. ما مرز قابلیت‌های ایکس‌باکس وان را رو به جلو گسترش می‌دهیم.
کریستال داینامیکس به تنهایی تمرکز خود را بر روی نسخه ایکس‌باکس وان گذاشته درحالی که نسخه ایکس‌باکس 360 توسط استودیوی دیگری با نام ویزارد نیکسس درحال پورت شدن است. هورتن در این باره توضیح داد که:
آن‌ها تمام تلاش خود را خواهند کرد تا بهترین بازی بر روی ایکس‌باکس 360 و بهترین پورت از چیزی که ما درحال ساختش هستیم را ارائه دهند. این دو بازی نسبت به یکدیگر متفاوت نخواهند بود اما نسخه نسل قبلی جوری تنظیم شده است تا بتواند تمام توان سخت افزاری ایکس‌باکس 360 را بکار گیرد.
از آنجایی که Rise of the Tomb Raider قرار است از قابلیت‌های ایکس‌باکس وان به نحو احسن استفاده کند، طبق گفته هورتن، مناطق اصلی بازی نسبت به نسخه سال ۲۰۱۳ سه برابر بزرگ‌تر خواهند بود. او همچنین راجع به تکنولوژی موی سر بازی هم صحبت هایی جدیدی کرد:
موی سر همیشه موضوع مهمی برای Tomb Raider و تمام این مجموعه بوده است. حال به همراه ایکس‌باکس وان و Rise of the Tomb Raider ما درحال ساخت تکنولوژی‌ای هستیم که باور داریم بهترین کیفیت موی سر در این صنعت را ارائه خواهد داد. ما واقعا نمی‌توانیم صبر کنیم تا به شما بهبودهایی که به این تکنولوژی اضافه کرده‌ایم را نشان دهیم.
شاید بعضی‌ها از صحبت‌های هورتن اینطور برداشت منفی کنند که ایکس‌باکس وان به آخرین حد توانایی خود در این بازی خواهد رسید، اما اینطور نخواهد بود. اگر سازنده می‌گوید که قصد دارد به همراه Rise of the Tomb Raider مرزهای ایکس‌باکس وان را گسترش دهد، منظورش بهینه‌سازی نرم‌افزاری است، چیزی که تیم‌های بازی‌سازی در طی یک نسل همیشه درحال بهینه سازی آن هستند. اسکوئر انکیس هنوز راجع به اینکه آیا این بازی بعد از اتمام زمان قرارداد برای پلتفرم‌های دیگر عرضه می‌شود یا نه صحبتی نکرده است. Rise of the Tomb Raider انتظار می‌رود تا در تعطیلات میلادی سال جاری عرضه شود. نظرات خود را با زومجی به اشتراک بگذارید. منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده