نویسنده: آرش عیاری
// یکشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۲۵

وَلو ۱۵ سال پیش برای هدست واقعیت مجازی بازی ساخته بود

امروز اچ‌تی‌سی ما را شگفت زده کرد و ناگهان با نمایش نشان تجاری وَلو در خلال کنفرانس خود، خبر از ساخت و عرضه هدست واقعیت مجازی Vive با کمک این شرکت داد. اما وَلو ۱۵ سال پیش اقدام به ساخت بازی مناسب تجربه با هدست واقعیت مجازی کرده بود.
امروز اچ‌تی‌سی و ولو رسما وارد کارزار هدست‌های واقعیت مجازی شدند و وایو را به نبرد با مورفیوس و اکیلیوس‌ریفت فرستادند. یکی از بازی‌هایی که دقیقا مناسب این هدست است، بازی Ricochet است. بازی که ۱۵ سال پیش به عنوان یک حالت کلاسیک برای بازی Half-Life عرضه شد و فضایی مشابه با فضای فیلم ترون داشت.

اساسا، Ricochet بازی مناسبی برای هدست‌های مجازی محسوب می‌شود و اگر از بازی‌های سریع و اکشن‌های درگیر کننده خوشتان بیاید، قطعا با این بازی نیز ارتباط برقرار خواهید کرد. موضوع اینجا است که ساخت یک ادامه جدید از این بازی برای سازگاری با هدست واقعیت مجازی وایو کار سختی برای وَلو نخواهد بود. باید منتظر آینده باشیم تا ببینیم وَلو چه برنامه‌هایی برای تکنولوژی استیم‌وی‌آر و ساخت بازی برای هدست واقعیت مجازی وایو دارد. سال گذشته بود وَلو با انتشار تریلر معرفی نسخه دوم این بازی،‌ آن را به عنوان دروغ اول آپریل اعلام کرد. بدون شک روزهای آتی و همایش توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی که ۱۱ تا ۱۵ اسفند برگزار خواهد شد،‌ حامل خبرهای بیشتری از وَلو و هدست واقعیت افزوده وایو خواهد بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده