نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۰

ساخت نسخه فرعی سریال Flash/Arrow با حضور شخصیت‌های جانبی این دو سریال

اگر از دیدن دو سریال Flash و Arrow لذت می‌برید و از قضا شخصیت‌های فرعی این دو سریال هم نظر شما را به خود جلب کرده است، به زودی از طریق شبکه‌ی CW می‌توانید منتظر سریالی فرعی از شخصیت‌های جانبی این دو سریال باشید. با زومجی همراه باشید.
براساس گزارشات منتشر شده، شبکه‌ی CW در مراحل ابتدایی تولید سریالی جدید با حضور قهرمانان و ضد قهرمانانی چون اَتُم از سریال Arrow، فایراِستورم از سریال Flash، کاپیتان کُلد از سریال Flash، کِناری (در زبان فارسی به آن قناری می‌گویند) از سریال Arrow و سه قهرمان کمیک-بوک‌های DC است که تا به حال در هیچ سریال تلویزیونی حاضر نشدند. قسمت اول این سریال سال آینده پخش خواهد شد و تهیه‌کنندگی آن هم به عهده‌ی مارک گوگِنهایم، تهیه‌کننده سریال‌های Arrow و Vixen، اَندرو کِرِیزبِرگ و گِرگ بِرلانتی تهیه‌کننده سریال‌های Flash و Supergirl است. در قسمت هجدم سریال Flash می‌توانید منتظر حضور روی پالمر یا اَتُم و فلیسیتی اِسموک به عنوان دو شخصیت مهمان از سریال Arrow باشید. از آن‌جایی که شخصیت کیتی لایتز (کِناری) در سریال Arrow مرد، هنوز مشخص نیست اتفاقات این سریال فرعی تا چه اندازه به گذشته بازمی‌گردد. رابی اَمِل (فایراِستورم) هم اخیرا متوجه قدرت‌های خود شده است و احتمالا وقایع این سریال به گذشته‌ی بسیار دور و زمانی که این قهرمانان به محبوبیت امروزی نرسیدند بازمیگردد. FlashArrow (2) طی مصاحبه‌ی اخیری که با رابی اَمل انجام شد، وی گفت حضور شخصیت فایراِستورم هنوز در قسمت آخر فصل اول سریال Flash مشخص نیست:
هنوز اطلاعات رسمی‌ای را در اختیار من قرار ندادند، اما شایعات منتشرشده خبر از بازگشت فایراِستورم در آخرین قسمت فصل اول را می‌دهد. اگر چیزهایی که من می‌شنوم واقعیت داشته باشد، مغز مردم از دیدن آن‌ها منفجر خواهد شد.
بعید به نظر می‌رسد برای انتخاب نام این سریال از نام Justice League استفاده شود، چراکه این روزها یک سریال کوتاه با این نام در دست تولید قرار دارد. اما زمانی که برای اولین بار قهرمان‌های دو سریال Flash/Arrow با یکدیگر متحد شدند، نام آن قسمت The Brave and the Bold و زمانی که شخصیت اَتُم با فلش متحد شد نام آن قسمت All-Star Team-Up نهاده شد. احتمال می‌رود برای انتخاب نام این سریال از تاریخچه‌ی کتاب‌های کمیک DC استفاده شود. منبع: Comicbook


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده