نمایش موتور بازیسازی میزوچی روی پلیاستیشن 4 در GDC 2015
استودیو ژاپنی سیلیکُن، که عمده شهرتش را مدیون بازی Bravely Default است، اعلام کرد که طی همایش توسعهدهندگان بازیهای ویدیویی سال جاری میلادی (GDC 2015) از موتور بازیسازی پیشرفته خود با نام میزوچی رونمایی خواهد کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.
این استودیو ژاپنی که ساخت بازی Bravely Default برای نینتندو 3DS را بر عهده داشته است، بازی که با امتیازات خوب منتقدین مواجه شد. حالا این استودیو قصد دارد در خلال همایش توسعهدهندگان بازیهای ویدویی که ۱۱ تا ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ (دوم تا ششم مارس ۲۰۱۵) برگزار خواهد شد، از موتور بازیسازی خود رونمایی کند. طبق گفته این استودیو در یک کنفرانس خبری، آنها برای اولین بار اجرای این موتور به صورت Real Time روی پلیاستیشن 4 را در معرض نمایش خواهند گذاشت. به نقل از نویسنده وبسایت Dualshockers، او دسامبر سال گذشته میلادی از این موتور بازیسازی و نحوه اجرای آن روی پلیاستیشن 4 دیدن کرد و افکتهای و جلوههای بصری فوقالعادهای را در رزولوشون 1080p و نرخ فریم ۳۰ فریم در ثانیه را مشاهده کرد. او حتی فرصت بازی با آن را پیدا کرد که به وسیله کنترلر پلیاستیشن 4 میتوانست اطراف را نگاه کند. حالا در همایش پیش رو، این موتور بازیسازی در معرض دید همگان قرار خواهد گرفت و علاقهمندان میتوانند با آن و جلوههای بصری ویژه آن آشنا شوند. این استودیو همچنین قصد دارد تا موتور بازیسازی قدیمی خود یعنی اُروچی و موتور بازیسازی زبان برنامه نویسی سیپلاسپلاس و چندپلتفرم خود یعنی پارادوکس را نیز به نمایش بگذارند. این استودیو همچنین دمو بازی جدید بانداینامکو یعنی Rise of the incarnates را که توسط موتورهای بازیسازی یِبیس ۳ و اُروچی ۳ ساخته شده را به صورت قابل بازی در اختیار علاقهمندان قرار میدهد. اگر راجع به موتور بازیسازی میزوچی کنجکاو هستید، میتوانید ویدیو و عکسهای زیر را تماشا کنید. لازم به ذکر است که این دمو با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه و توسط یک کارت گرافیک انویدیا GTX 780 Ti اجرا شده است.
دانلود ویدیو با رزولوشن 480p | دانلود ویدیو با رزولوشن 720p
منبع: Dualshockersاسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده