// یکشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۰

قابلیت تهیه اسکرین‌شات در ایکس‌باکس وان به زودی اضافه می‌شود

فیل اسپنسر، سرپرست بخش ایکس‌باکس تصویری بسیار جالب منتشر کرد. در این تصویر قابلیت تهیه اسکرین‌شات در ایکس‌باکس وان را نشان می‌دهد. در ادامه با زومجی همراه باشید.
اسپنسر در صفحه‌ی توئیتر رسمی خود عکس بالا را ضمیمه کرد و گفت:
بسیار خوشحالم که سرانجام توانسته‌ام این کار را بر روی کنسول ایکس‌باکس وان خود انجام دهم. رابط کاربری و فعال سازی این قابلیت هنوز در مرحله‌ی آزمون و خطا به سر می‌برد.
اسپنسر افزود که این قابلیت یکی از بیشترین درخواستی‌هایی بوده که در سایت feedback.xbox.com (در این سایت شما می‌توانید پیشنهادات خود را به مایکروسافت اعلام کنید) ثبت شده بود. باید تا زمان آماده شدن کامل این قابلیت صبر کرد. اسپنسر در پایان صحبت‌های خود گفت که به زودی این قابلیت در دسترس قرار خواهد گرفت. در ماه می ۲۰۱۴ (اردیبهشت ۱۳۹۳) بود که اسپنسر گفت که قابلیت گرفتن اسکرین‌شات در ایکس‌باکس وان، یکی از کار‌هایی است که مایکروسافت در حال کار کردن بر روی آن است تا در بروزرسانی‌های آینده‌ آن را ارائه دهد. به گفته‌ی اسپنسر نکته‌ای که باعث عدم ارائه این قابلیت تا‌کنون شده، مواجه شدن با برخی چالش‌های تکنیکی بوده است. قابلیت تهیه اسکرین‌شات یکی از ویژگی‌هایی بود که عدم وجود آن بسیار احساس می‌شد. حال با این تفاسیر باید امیدوار باشیم که به زودی و حتی شاید در بروزرسانی ماه‌ آینده شاهد ارائه این قابلیت بسیار کاربردی از سوی مایکروسافت برای کنسول ایکس‌باکس وان باشیم. نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟ شما خواهان اضافه شدن این قابلیت به ایکس‌باکس وان هستید؟ ما را از نظرات خود آگاه سازید. منبع: gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده