// جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۴

خالق هیلو اولین بازی موبایل خود را منتشر کرد

الکس سروپین، یکی از بنیان‌گذارانِ استودیوی بانجی که در ساخت دنیای هیلو هم نقش داشته است، به همراه استودیوی جدید خود یعنی اینداستریال تویز، سه شنبه این هفته اولین بازی مستقلِ خود یعنی Midnight Star را عرضه کرد. جزئیات خبر را در زومجی بخوانید.
این بازی که در ابتدا با نام Morning Star شناخته می‌شد، حالا برای دستگاه‌های آیفون و آیپد از طریق iTunes قابل خریداری است. همچنین در کنار آن می‌توانید یک رمان تعاملی هم با نام  Midnight Rises دریافت کنید. Midnight Star_4داستان Midnight Star در آینده ای ۱۲۰ ساله رخ می‌دهد؛ جایی که بازیکن سوار بر یک کشتی فضایی و تحقیقاتی با نام MSRV-Jpolin برای بررسی سیگنالی مرموز که از منظومه شمسی ارسال می‌شود رهسپار شده است. البته مانند همیشه اوضاع بهم می‌ریزد و شما وسط جنگی با موجودات فضایی گیر می‌کنید. هدف شما نجات هم تیمی‌های خود و تمام نسل بشریت است. اینداستریال تویز ساخته‌ی خود را اینطور توصیف می‌کند: «Midnight Star یک بازسازی کامل از تصورات ژانر شوتر و اسکای فای در دستگاه‌های لمسی است. علاوه بر الکس سروپین، طراح اصلی هیلو یعنی پائول برتون و نویسنده‌ی جایزه دار یعنی جان اسکالز در پروسه‌ی ساخت بازی همکاری داشته اند. سروپین در باره توضیح می‌دهد:
با Midnight Star، ما به دنبال تغییر انتظاراتی هستیم که گیمر های هاردکور از تجربه یک بازی موبایلی دارند. ما در تمامی زمینه‌ها تحولات بزرگی انجام داده‌ایم، مانند جلوه‌های بصری، داستان یا پشتیبانی مداومی که ما در طی مراحل بازی، اتفاقات و درگیری‌های بازیکن انجام می‌دهیم.
ساخت موسیقی‌های بازی نیز بر عهده‌ی سرج تانکیان - خواننده اصلی گروه راک "System of a Down" بوده است. سروپین به همراه همکارانش استودیوی بانجی را در سال ۱۹۹۱  تاسیس کرد و در پروسه ساخت اولین عنوان سری هیلو یعنی Halo: Combat Evolved نقش کلیدی داشت.  الکس سروپین بعد ها بانجی را ترک کرد و در سال ۲۰۰۴  استودیوی وایدلود گیمز را تشکیل داد، که کمپانی دیزنی آن را در سال ۲۰۰۹ خریداری کرد. به همراه این خریداری،  الکس سروپین  به عنوان قائم مقام مدیر عامل و مدیر کل بازی های اصلی و مهم در دیزنی اینتراکتیو ارتقا درجه یافت. سمتی که در سال ۲۰۱۲  از آن کناره گیری کرد. در ادامه می‌توانید تعدادی از تصاویر بازی را مشاهده کرده و نظرات را خود را با ما در میان بگذارید.  منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده