// پنجشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۰

تری‌آرچ: قرار بود حالت زامبی در Call of Duty: World at War منتفی شود

امروز در جریان رویداد D.I.C.E شهر لاس‌وگاس، مارک لامیا رییس شرکت تری‌آرچ در صحبت‌های خود اشاره به این موضوع داشت که ایده‌ی وجود محتوای زامبی در بازی Call of Duty: World at War حتی به سمت منتفی شدن هم پیش‌ می‌رفت. در ادامه با زومجی همراه باشید.
وی در رابطه با پروسه‌ی ساخت این حالت گفت که استودیو در آن زمان به صورت مخفیانه بر روی این ایده کار می‌کرد.آن موقع آنها احساس می‌کردند که نیاز به ایجاد یک خلاقیت خاص در کار خود دارند و به همین خاطر، اجازه دادند تا این ایده رشد پیدا کند و به مرحله‌ی اجرا برسد. آنها با اکتیویژن در مورد این ایده صحبت کردند و حتی در اول کار حتی حاضر بودند این حالت حداقل در قالب Easter Egg مخفیانه در بازی وجود داشته باشد. وی در ادامه گفت:
من به عنوان مدیر استودیو، کاملا در قبال کارهایی که انجام می‌شد مسئول بودم و باید پاسخگوی ناشر و شرکای تجاری در خود می‌بودم. شیوه‌ی مدیریت کلاسیک، راه و روش معمول این قضیه را می‌طلبید که به تیم اصرار کنم از مسیر اصلی ساخت بازی و آن چیزی که از قبل تعیین شده بود، فاصله نگیرند. بعضی از افراد رده‌ بالای شرکت کاملا با ایده‌ی زامبی در این بازی مخالف بودند و تصور می‌کردند این کار باعث می‌شود مجموعه به بیراهه برود.
  Call-of-duty-world-at-war-gameplay وی در ادامه‌ی صحبت‌های خود گفت که برخی دیگر از سران شرکت حق انتخاب را به خود من سپردند که یا تصمیم می‌گیریم این حالت را به بازی اضافه کنیم یا به طور کل از پروژه حذف کنیم. من تصمیم خود را گرفتم حتی به قیمت اینکه این تصمیم شاید تبدیل به بزرگ‌ترین اشتباه دوران کاری من بشود.
ما تصمیم درست را گرفتیم و به دنبال ایجاد سرگرمی رفتیم، با شور و نشاط همراه شدیم و روی کار تیم حساب کردیم.
حالت زامبی حالا در آخرین قسمت منتشر شده از سری Call of Duty به نام Advanced Warfare به یکی از معروف‌ترین و مهیج‌ترین بخش‌ها تبدیل شده تا جایی که استودیو سازنده‌ی آن، یک محتوای قابل دانلود را به این قضیه اختصاص داده و حتی زامبی‌ها را به حالت پیش‌رفته‌ای به نام Exo-Zombies ارتقا داده است. نظر شما در رابطه با وجود بخش زامبی در سری Call of Duty چیست؟ آیا شما هم یکی از طرفداران این بخش هستید یا عقیده دارید این کار با ریشه و اصل این سری فاصله‌ی زیادی دارد؟ منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده