نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۴۸

شایعات مبنی بر تاریخ انتشار ماموریت‌های سرقت GTA Online واقعیت ندارد

این روزها تقریبا تمام خریداران بازی GTA و کاربران بخش GTA Online منتظر انتشار بسته‌ی الحاقی Heist بازی که با آن می‌توانید با دوستان خود به سرقت بپردازید هستند. اما امروز شایعاتی مبنی بر تاریخ انتشار این بسته‌ی الحاقی منتشر شد که زیاد از اعتبار خاصی برخوردار نیستند.
باوجود فروش خیره‌کننده‌ی GTA 5، اگر شایعه‌ای در رابطه با آن منتشر شود تقریبا تمام رسانه‌ها از آن عکس می‌گیرند و در وب‌سایت خود منتشر می‌کنند. این کار بازدید وب‌سایت منبع را بالا می‌برد و احتمالا وب‌سایت The Express قصد انجام همین کار را داشته است. این وب‌سایت امروز در خبری اعلام کرد بسته‌ی الحاقی Heist بازی GTA Online در تاریخ ۲۴ فوریه (پنجم اسفند) منتشر خواد شد. The Express در توضیحات دقیق خود گفت:
شایعات و تصاویر منتشر شده در شبکه‌ی پلی‌استیشن خبر می‌دهد ماموریت‌های سرقت GTA Online در تاریخ ۲۴ فوریه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
این وب سایت از شبکه‌ی پلی‌استیشن به عنوان یک منبع استفاده کرده، اما اگر به این شبکه بروید هیچ سرنخی را در این رابطه پیدا نمی‌کنید. در ادامه وبسایت GospelHerald به نقل از وبسایت 4Chan همین تاریخ انتشار را براساس لیست شبکه‌ی پلی‌استیشن اعلام کرده است. اما همان‌طور که در قسمت بالا اشاره کردیم، هیچ سرنخی مبنی بر تاریخ انتشار بسته‌ی الحاقی Heist بازی GTA Online در این شبکه وجود ندارد! GTA Online اما این تمام ماجرا نیست. دو وب سایت Chinatopix و Kdramastars به نقل از Cyberland همین تاریخ انتشار را در اختیار کاربران خود گذاشتند. اما هیچ لینکی مبنی بروجود سایتی با نام Cyberland در اینترنت وجود ندارد. شاید Cyberland یک فروم  یا اصطلاحی برای گول زدن مخاطبان و بازدید بیشتر مطالب است. بارها مشاهده شده که وب‌سایت‌های ناشناس با نام بردن یک وب سایت خیالی سعی در انتشار یک مطلب ساختگی و ایجاد بازدید بیشتر کرده‌اند. البته شاید این تاریخ واقعیت داشته باشد، اما هیچ مدرک معتبری مبنی بر صحت داشتن آن‌ها وجود ندارد. تنها خبر تایید شده در این زمینه این است که ماموریت‌های سرقت بازی GTA Online قبل از ۲۴ مارس (چهارم فروردین) که تاریخ انتشار نسخه‌ی رایانه‌های شخصی است عرضه خواهد شد. در این حین شما می‌توانید اولین نگاه به این ماموریت‌ها را از اینجا مطالعه و خود را آماده‌ی انجام بزرگ‌ترین سرقت‌ها در بخش آنلاین GTA 5 کنید. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده