// چهار شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۰

احتمالا سرویس پریمیوم در بازی Battlefield Hardline وجود خواهد داشت

با توجه به انتشار نسخه‌ی آزمایشی بازی Battlefield Hardline، بخش‌هایی در این بازی دیده می‌شود که نشان می‌دهد سرویس پریمیوم در بازی وجود دارد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

الکترونیک آرتز هنوز وجود سرویس پریمیوم در بازی Battlefield Hardline را تایید نکرده است، اما آیتم‌هایی در نسخه‌ی آزمایشی پیدا شده که از وجود این سرویس خبر می‌دهد.

پریمیوم، سرویسی است که برای اولین بار به همراه بازی Battlefield 3 معرفی شد و در اصل یک Season Pass به حساب می‌آید که باعث می‌شود تمامی محتویات قابل دانلود آینده بازی را با تخفیف دریافت کنید. از دیگر مزایای آن افزایش سرعت دریافت XP و تجهیزات اضافی برای شخصی‌سازی سلاح‌ها است.

Battlefield Hardline این اجازه را به شما می‌دهد تا به بخش‌های خاصی از بازی دسترسی پیدا کنید. در نسخه‌ی آزمایشی نیز چند مورد از این وسایل مخصوص وجود دارد که فقط برای اعضای پریمیوم است.

جهت توضیح این وسایل مخصوص نوشته شده که «اعضای پریمیوم این وسایل را در بسته‌های طلایی و نقره‌ای Battlepack پیدا خواهند کرد.»

نسخه‌ی اصلی بازی Battlefield: Hardline به صورت رسمی در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۱۵ (۲۶ اسفند ۱۳۹۳) برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3 و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد. همچنین این بازی از طریق EA Access چند روز زودتر برای اعضای این سرویس در دسترس خواهد بود.

منبع: vg247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده