نویسنده: امین فیض‌پور
// چهار شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۰

دانلود کنید:۱۰ بازی برتر رایگان و آفلاین اندروید

شاید برای بسیاری از مخاطبان تلفن‌های هوشمند، دانلود بازی‌های غیررایگان یا خرید آن‌ها از فروشگاه گوگل‌پلی کار آسانی نباشد. به همین دلیل امروز در زومجی شما را با لیستی از بهترین بازی‌های آفلاین و رایگان آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

هر روز تعداد بازی‌‌هایی که به صورت آنلاین می‌توانند تجربه‌ای عالی را در اختیار شما بگذارید رو به افزایش است. اما هنوز عناوین بزرگی وجود دارند که حتی بدون اتصال به اینترنت وای‌فای یا سیم کارت می‌توانند لحظاتی مفرح و هیجان انگیز را برای شما در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها به ثبت برسانند بسیاری از بازی‌هایی که در ادامه نام خواهیم برد، حالت بازی آنلاین و چنده نفره نیز دارند اما با آفلاین بودن دستگاه شما خلالی در روند بازی به وجود نمی‌آید. توجه داشته باشید که بسیاری از این بازی‌ها برای دو پلتفرم iOS و ویندوز فون وجود دارند و تنها با جستجوی عنوان اصلی می‌توانید آن‌ها را دانلود و استفاده کنید. همچنین در بخش دیدگاه‌ها می‌توانید نظر یا تجربه خود درباره هر کدام از این بازی‌ها را بیان کنید، یا اینکه بازی آفلاین دیگری که شاید در این لیست نباشد را به دوستان خود معرفی کنید.

۱. Asphalt 8: Airborne

Asphalt-8-Airborne با اینکه آخرین نسخه سری جذاب آسفالت می‌تواند در صورت آنلاین یک تجربه خوب را برای شما رقم بزند اما در حالت آفلاین نیز این بازی مسابقه‌ای هیجان زیادی دارد و در این صورت نیز چیزی را از دست نخواهید داد. در آسفالت ۸ می‌توانید در جاده‌ها و سبک‌های مختلف با دیگر ماشین‌ها مسابقه دهید. دانلود (رایگان)


 

۲. Assassin's Creed Pirates

assassin's-creed-pirates گرافیکی فوق‌العاده، موزیکی لذت بخش و گیم پلی عالی همگی با یکدیگر توانسته‌اند کیفیت این بازی در سبک اکشن را بسیار بالا ببرند. در بازی Assassin's Creed Piratesدریای کارائیب را زیر پا می‌گذارید، کشتی و خدمه خود را می‌سازید و در نبرد‌های بی‌رحم دریایی شرکت می‌کنید. دانلود (رایگان)


 

۳. Cars: Fast as Lightning

Cars--Fast-as-Lightning کاراکتر‌های با مزه پیکسار به یک بازی مسابقه‌ای با توانایی شخصی سازی بسیار آمده‌اند. نزدیک به ۲۰ ماشین مختلف برای انتخاب شما وجود دارند تا در گرافیکی مناسب تجربه‌ای جالب از بازی‌های ماشینی داشته باشید. دانلود (رایگان)


 

۴. Despicable Me

Despicable-M اگر انیمیشن مربوط به این بازی را دیده باشید به خوبی با شخصیت‌های بامزه آن آشنا خواهید بود. بازی دوندگی بی پایان من نفرت انگیز به شکلی طراحی و ساخته شده که هم بچه‌ها و هم بزرگسالان از آن لذت ببرند. دانلود (رایگان)


 

۵. Ice Age Village

ice-Age-Village- بازی رسمی عصر یخبندان حتی در بین کسانی که سری فیلم‌های این عنوان را ندیده‌اند قطعا طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. باید به شخصیت اصلی عصر یخبندان کمک کنید تا یک دهکده جدید برای حیوانات آواره بسازد. در این میان ماموریت‌ها و مینی بازی‌هایی را نیز باید به سرانجام برسانید. دانلود (رایگان)


 

۶. Plants vs. Zombies 2

Plants-vs.-Zombies-2 دومین نسخه از جنگ زامبی‌ها و گیاهان بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز است. Plants vs. Zombies 2 از سال ۲۰۱۳ برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه شده و تاکنون با ارائه بروزرسانی‌های متنوع، مراحل و ویژگی‌های زیادی به آن اضافه شده است. با نصب این بازی برای چند مدت گوشی خود را رها نخواهید کرد. دانلود (رایگان)


 

۷. Puzzle Retreat

Puzzle-Retreat حل پازل یکی از بازی‌های همیشه جذاب و فکری بوده که بسیاری به آن علاقه دارند. Puzzle Retreat با توجه به همین موضوع قصد دارد بخش حل معما، مغز شما را به چالش بکشد. در این بازی با جا به جایی بلوک‌هایی کشویی می‌توانید پازل مورد نظر را حل کنید. هر گاه که در یک مرحله گیر کردید، بازی همیشه اجازه انتخاب مراحل دیگر را به شما می‌دهد. دانلود (رایگان)


 

۸. Six-Guns: Gang Showdown

Six-Guns--Gang-Showdown Six-Guns: Gang Showdown یکی دیگر از بازی‌های کمپانی مشهور گیم‌لافت است که شما را با خود به ماجراجویی‌های غرب وحشی می‌برد. شما آزادید تا در دنیای پر از کابوی، راهزنان و نیرو‌های غیر طبیعی، مناطق مختلف را کشف کنید. ۴۰ ماموریت هیجان انگیز در این بازی انتظار شما را می‌کشند. دانلود (رایگان)


 

۹. Townsmen

Townsmen بازی‌های استراتژی معروف امروزی بیشتر به اتصال آنلاین نیاز دارند اما Townsmen یک بازی شبیه سازی/ استراتژی است که به شما ساعت‌های بی‌شماری سرگرمی و لذت هدیه می‌دهد. می‌توانید به عنوان یک رهبر در یک شهر مرفه بازی خود را شروع کنید و سپس با تعادل بخش‌های مختلف اقتصادی شهروندان شهر خود را همیشه خوشحال نگه دارید. دانلود (رایگان)


 

۱۰. ZENONIA 5

ZENONIA-5 اگر ZENONIA 4 رابازی کرده باشید، حتما بازی ZENONIA 5 را از دست نخواهید داد. در این بازی قادر به انتخاب چهار قهرمان افسانه‌ای مختلف هستید که با آن‌ها بتوانید ماجرا و ماموریت‌های متعدد خود را با مبارزه پشت سر بگذارید.  دانلود (رایگان) منبع: زومیت


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده