نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۰

تصویر جدید بازی Batman: Arkham Knight کُمیسر گوردون را نشان می‌دهد

استودیو راک‌اِستدی، خالق سری Batman Arkham اخیرا تصویر جدیدی را از بازی Batman: Arkham Knight منتشر کرده که در این تصویر می‌توانیم یکی از شخصیت‌های اصلی بازی را مشاهده کنیم. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کُمیسر گوردون که یکی از همکاران اصلی بتمن در بازی  Batman: Arkham Knight است، در این بازی نقش lild را ایفا می‌کند. راک‌اِستدی با انتشار یک تصویر جدید از طراحی چهره‌ی این شخصیت، جزئیات صورت وی را به تصویر کشیده است.

Batman Arkham Knight

درحالی که همین تصویر هم از کیفیت گرافیکی بالای بازی خبر می‌دهد، اما قطعا تا انتشار بازی می‌توانید منتظر بهبود‌سازی‌های بیشتر و یا حتی افزایش جزئیات صورت شخصیت‌ها باشید. علاوه بر نورپردازی فوق‌العاده عالی بازی در این تصویر، می‌توانید چین و چروک‌های صورت گوردون که به زیبایی به تصویر کشیده شده است را هم مشاهده کنید.

وقایع  Batman: Arkham Knight یک سال پس از رخدادهای Batman: Arkham City اتفاق می‌افتد. با مرگ جوکر، تمام خلافکاران گاتهام به داخل شهر ریختند و با اتحاد خود تصمیم گرفتند یک بار برای همیشه از شر بتمن خلاص شوند. در این بین یک شخصیت جدید با نام آرکام نایت (شوالیه آرکام) وجود دارد که در حال حاضر هویتش برای همگان ناشناس است.

Batman: Arkham Knight بهار سال ۲۰۱۵ میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده