نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۰

بازی Condemned 3 را احتمالا یک استودیوی مستقل خواهد ساخت

اگر روزی بازی Condemned 3 تولید شود، جِیس هال، خالق و مالک مجموعه‌ی Condemned علاقه دارد یک استودیوی مستقل نسخه‌ی سوم این بازی را تولید کند. با زومجی و همراه باشید.
در حال حاضر هال تصمیم قطعی را در این زمینه نگرفته، اما علاقه دارد یک استودیوی مستقل بازی Condemned 3 را تولید کند. زمانی که علاقه‌مندان در صفحه‌ی فیس‌بوک هال رابطه با ساخت نسخه‌ی بعدی Condemned پرسیدند، وی این پاسخ را داد:
Condemned: Criminal Origins و Condemned: Criminal Origins دو نسخه‌ی منتشر شده از این سری بازی‌ها هستند که عملکرد قابل‌قبولی را از خود برجای گذاشتند. سوالات زیادی مبنی بر ساخت نسخه‌ی سوم این بازی از من پرسیده می‌شود. از آن‌جایی که تمرکز من تا مدت زمان طولانی روی یک چیز دیگر است، این سری بیکار در گوشه‌ای نشسته است. دوست دارم یک استودیوی مستقل و ثابت‌شده را پیدا کنم که مشتاق ساخت نسخه‌ی جدید این بازی باشند و پس از آن اجازه‌ی تولید نسخه‌ی بعدی را به آن‌ها بدهم.
آخرین نسخه‌ی منتشر شده از سری Condemned در سال ۲۰۰۸ عرضه شد و با استقبال خوب مخاطبان هم رو به رو شد. بنابراین احتمالا اگر روزی Condemned 3 ساخته شود، یک استودیو مستقل ثابت‌شده و با استعداد این کار را انجام خواهد داد. منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده