نویسنده: محسن وزیری
// شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۰

پچر: راک‌استار امسال یک بازی جدید معرفی خواهد کرد

مایکل پچر، تحلیل‌گر صنعت بازی‌های رایانه‌ای معتقد است راک‌استار در زمان نمایشگاه E3 و در رویدادی اختصاصی، بازی جدید خود را معرفی خواهد کرد. ما پیش‌بینی‌های او درباره‌ی بازی‌های آینده‌ی راک‌استار همراه باشید.
تِیک‌تو، ناشر بازی‌های راک‌استار در ماه‌های گذشته اشاراتی به عرضه نسخه‌ی بعدی Red Dead Redemption برای کنسول‌های نسل هشتمی بازی کرده بود اما پچر عقیده دارد اگر آن‌ها قرار بود بازی امسال منتشر کنند، تا الان خبر ساختش را اعلام می‌کردند. او احتمال می‌دهد حداقل باید یک سال برای شنیدن خبری از سری Red Dead صبر کنیم. پچر می‌گوید با توجه به اینکه راک‌استار از سال ۲۰۰۱ تا امسال (اگر نسخه‌های نسل هشتمی و رایانه‌ی GTA 5 را نیز در نظر بگیریم) هرساله یک بازی منتشر کرده است، امسال نیز اثر دیگری از آن‌ها خواهیم دید. استودیوهای راک‌استار روی چندین پروژه کار می‌کنند و شاید امسال از سری‌های کمتر معروف آن‌ها مثل Midnight Club یا Manhunt خبری بشنویم یا حتی ممکن است یک بازی کاملاً جدید از سوی آن‌ها ببینیم. او معتقد است راک‌استار تا مراسم E3 برای اعلام هرگونه خبری صبر می‌کند.
من فکر می‌کنم بازی جدید راک‌استار که از سال ۲۰۰۹ مشغول کار بر روی آن هستند، امسال معرفی خواهد شد. آن‌ها عادت ندارند در E3 شرکت کنند بنابراین رویداد مخصوص خودشان را حوالی ماه می (خرداد) برگزار می‌کنند. با شناختی که از آن‌ها دارم حدس می‌زنم آن‌ها رویداد خود را در طول E3 اما در شهری دیگری برگزار می‌کنند تا توجهات را به خود جلب کنند. اما در هر صورت فکر می‌کنم این یک بازی جدید خواهد بود و بعید می‌دانم نسخه‌ی دیگری از سری Red Dead باشد.
البته‌ همه‌ی این نظر‌ها ما را یاد زخمی دیرینه به نام Agent می‌اندازد. بازی‌ای که سال‌ها پیش به عنوان یک بازی انحصاری برای پلی‌استیشن 3 معرفی شد ولی هیچوقت روشنایی روز را ندید. اگر روزی هم دوباره خبری از این بازی بشنویم، بعید است همچنان انحصاری کنسول‌های سونی باشد. آخرین اخبار مربط به Agent حاکی از تمدید نشانه‌ی تجاری آن دارد و تیک‌تو نیز اعلام کرده بازی همچنان در دست ساخت است. منبع: Pushsquare


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده