// شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۰

بلیزارد شخصیت جدید «Bionic-Grade» برای بازی Overwatch معرفی کرد

«با یکدیگر قدرتمند می‌شویم»، بلیزارد در تیزری از شخصیت مرموز جدیدی برای Overwatch پرده برداشته است. در ادامه با زومجی همراه باشید.
بلیزارد تصویری مرموز از بازی تیراندازی اول شخص خود به نام Overwatch منتشر کرده است. این بازی که برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد، هنوز مشخص نیست رایگان خواهد بود یا خیر، اما بلیزارد از تردیدهای خود برای رایگان عرضه کردن Overwatch گفته بود. در کاور منتشر شده عبارات «اسطوره‌ی رشته بدن سازی» و « ۵۱۲ مرحله که به ساختن بدنی قدرتمند ختم می‌شود» به چشم می‌خورد. ظاهرا بلیزارد در حال معرفی شخصیتی فراطبیعی و قدرتمند است. در کاور منتشر شده یک کیو‌آر کد (QR code) نیز موجود است. زمانی که این کد را اسکن می‌کنید با جمله «با یکدیگر قدرتمند می‌شویم» روبرو می‌شوید که با کلیت کاور هماهنگی دارد.
کاور منتشر شده توسط بلیزارد کاور منتشر شده توسط بلیزارد
این به چه معنا است؟ ببه نظر می‌آید بلیزارد خود را آماده‌ی معرفی قهرمانی جدید برای بازی Overwatch می‌کند. در گذشته ۱۲ شخصیت برای این بازی معرفی شده و قرار است بلیزارد در رابطه با  Overwatch طی نمایشگاه PAX East در شهر بوستون که هفته آینده برگزار می‌شود، سخن بگوید. Overwatch، در همایش بلیزکان با شکلی مانند بازی Team Fortress 2 در سبک تیراندازی اول شخصی معرفی شد. این بازی طی ۱۷ سال گذشته اولین مجموعه جدید از بلیزارد است.
شخصیت‌هایی که تا به امروز حضور آنها در بازی تایید شده است. شخصیت‌هایی که تا به امروز حضور آنها در بازی تایید شده است.
ویدیوی گیم‌پلی منتشر شده از بازی Overwatch: منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده