// شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۳۰

انیمیشن Ratchet and Clank سه بعدی اکران می‌شود

اینسومنیاک تصویری از چند پوستر فیلم انیمیشن Ratchet & Clank  منتشر کرده است. پوسترها در کنار نشان دادن سه بعدی بودن فیلم، اولین تصویر از شخصیت بد داستان را نیز نشان می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

در تصویر منتشر شده توسط استودیو اینسومنیاک، شخصیت بد داستان مشخص شده است. طرفداران قدیمی این سری صورت آشنای این شخصیت را به یاد خواهند داشت. اما این شخصیت برای  اینکه با طراحی جدید فیلم هماهنگ باشد، از نو با سبکی جدید طراحی شده تا درون انیمیشن قرار گیرد. اینسومنیاک قرار است به زودی نمایشی از این فیلم انیمیشن را در لس‌آنجلس برگزار کند.در این نمایش یک سری پوستر از شخصیت‌های فیلم نشان داده می‌شود. در یکی از آنها چِرمن دِرک، اولین شخصیت بد بازی Ratchet & Clank دیده می‌شود.

Villain شخصیت چِرمن درک در پلی‌استیشن 2

دِرک جدید(تصویر پایین)  از دِرک سابق (تصویر بالا) با جزئیات بیشتر و البته مرموزتر به نظر می‌آید. در تصویر منتشر شده، عبارت 3D هم مشاهده می‌شود که همین امر مهر تاییدی بر سه‌بعدی بودن این انیمیشن می‌زند. پس اگر از طرفداران فیلم‌ها و انیمیشن‌های سه بعدی هستید، می‌توانید این اثر اقتباسی را با هیجان بیشتری تماشا کنید.

ChairmanDrek-Ratchet-and-Clank-Movie تصویر رسمی منتشر شده در اینستگرام اینسومنیاک گیمز

آن‌طور که مشخص است،  دو استودیوی سرگرمی رین‌میکر و بلاکید سخت در حال ساخت فیلم اقتباس شده از این بازی پرطرفدار هستند. هنوز تاریخی برای اکران این انیمیشن مشخص نشده است. با توجه به اطلاعات منتشر شده، این فیلم در سال جاری میلادی اکران می‌شود.

دانلود ویدیو با رزولوشن 480p


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده