نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۵

بخش داستانی Battlefield Hardline در زمان عرضه دارای ۱۰ اپیزود خواهد بود

بازی Battlefield Hardline که در زمینه‌های زیادی با نسخه‌های قبلی سری Battlefield تفاوت دارد، در بخش داستانی هم شیوه‌ی روایت جدیدی را در پیش گرفته است. به جای انجام ماموریت‌های پی در پی، مانند سریال‌های تلویزیونی بخش داستانی این بازی به صورت اپیزودی ادامه می‌یابد و در زمان عرضه شاهد ۱۰ اپیزود هستیم.
ایان میلهام، مدیر نوآوری بازی Battlefield Hardline در این رابطه گفت:
در بخش داستانی مانند یک فصل سریال تلویزیونی ده اپیزود وجود خواهد داشت.
میلهام در ادامه‌ی صحبت‌های خود در رابطه با صحنه‌های QTE که این روزها به مبحث اصلی منابع خبری تبدیل شده صحبت کرده است:
ما هم از طرفداران QTE نیستیم. ما با تلاش خود سعی می‌کنیم از قراردادن آن‌ها در بازی اجتناب کنیم و گیم‌پلی بازی را پویا نگه داریم.
میلهام همچنین اذعان کرد تمام ماموریت‌های بخش داستانی Battlefield Hardline را نمی‌توان به صورت مخفی‌کاری به اتمام رساند:
تمام ماموریت‌ها را نمی‌توانید به صورت مخفی‌کاری پست سر بگذارید. در بازی برخی از صحنه‌های سینمایی و هیجان‌انگیز وجود دارد که اکشن زیادی دارند.
زمانی که یکی از طرفداران از میلهام در رابطه با وجود Easter Egg بازی Battlefield 3 در Battlefield Hardline پرسید، وی گفت:
در Battlefield Hardline به نسخه‌های قبلی سری Battlefield اشاراتی می‌کنیم که به زمان قبل‌تر از Battlefield 3 برمی‌گردد.
Battlefield Hardline 11 بازی Battlefield 4 با رزولوشن 720p و نرخ‌ ۶۰ فریم روی ایکس‌باکس وان و با رزولوشن 900p و نرخ‌ ۶۰ فریم روی پلی‌استیشن 4 اجرا می‌شد  و باتوجه به اخباری که طی چند روز اخیر در این رابطه منتشر شد، رزولوشن و نرخ‌فریم Battlefield: Hardline روی کنسول‌های نسل هشتم همین مقدار است. سال گذشته و در زمان انتشار اولین نسخه‌ی آزمایشی Battlefield: Hardline، استودیوی ویزرال گیمز گفت هدف آن‌ها در نسخه‌ی نهایی بازی بر روی دو کنسول نسل هشتمی رزولوشن 1080p و نرخ‌فریم ۶۰ است. باتوجه به این خبر و این نکته که Battlefield: Hardline از نظر گرافیکی پیشرفت زیادی را نسبت به Battlefield 4 ندیده است، Battlefield: Hardline حداقل در بخش گرافیکی کاربران را ناامید کرده است. Battlefield Hardline در اسفند ماه سال جاری برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده