// جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۰

دوربین اول شخص ماه آینده به Guild Wars 2 اضافه می‌شود

استودیوی آرنا نت اعلام کرد که حالت اول شخص را بدون هیچ محدودیت خاصی به بازی Guild Wars 2 اضافه خواهد کرد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
این حالت در طی یک بروزرسانی در تاریخ ۱۹ اسفند ماه اضافه خواهد شد. مواردی که می‌توانید در این بروزرسانی انتظارش را بکشید به شرح زیر است:
  • دوربین اول شخص: زوم کردن در تمامی حالات به بازیکن اجازه تجربه حالت اول شخص را می‌دهد. حالت اول شخص در هر حالتی مانند ایستادن، راه رفتن، دویدن، پریدن، بازی کردن در حالت PvP و تقریبا هر چیز دیگری قابل دسترسی خواهد بود. هیچ محدودیت و شرط خاصی برای استفاده از این قابلیت وجود ندارد.
  • میدان دید: یکی از پر درخواست ترین ویژگی‌ها، اسلایدر میدان دید تنظیماتی است که به بازیکن این اجازه را می‌دهد تا هر اندازه از دنیای بازی را که می‌خواهد ببیند تنظیم کند. بازیکنان می‌توانند از این اسلایدر برای کوچک کردن یا بزرگ کردن میدان دید استفاده کنند.
  • جایگاه اسلایدر: جایگاه اسلایدر به دو گزینه مختلف تقسیم شده است. جایگاه افقی یا جایگاه عمودی. جایگاه افقی، اسلایدر دوربین را به دو بخش چپ و راست جا به جا می‌کند. یک نوع «دید بر روی شانه» هم قابل ساخت خواهد بود تا بتوان مرکز صفحه را آشکارتر کرد. جایگاه عمودی وقتی که دوربین بیشترین فاصله را نسبت به کاراکتر داشته باشد، آن را به بالاترین حد ممکن می‌برد. حد اندازه ارتفاع دوربین را می‌توان با زوم کردن تنظیم کرد تا مطمئن شوید که کاراکتر شما همیشه در مرکز صفحه قرار گیرد.
  • میزان حساسیت برخورد: وقتی که این قابلیت را فعال کنید، بازی تنظیم می‌کند که چقدر اجزای مختلف (درخت، سنگ،دیوار و ...) نیاز است میان کاراکتر و دوربین قرار بگیرد تا دوربین بتواند به بازیکن بچسبد.
  • بلندی کاراکتر: بدون توجه به نژاد یا اندازه، دوربین از این به بعد بر روی سر کاراکتر تمرکز می‌کند. این قابلیت به بازیکنانی که نژاد نورن را انتخاب کرده‌اند احساسی نسبی می‌دهد که از دوستان‌شان که نژاد اسورا را انتخاب کرده‌اند کمی بلندتر هستند. این تغییر ممکن است بر روی بازیکنانی که به طور ممتد پرش می‌کنند، تاثیر بگذارد، لذا برای خنثی کردنش گزینه‌ای برای تنظیم دوربین نسبت به بلندی کاراکتر وجود دارد. اگر تیک این گزینه زده نشود، دوربین به مکان استواری مانند بالای پای بازیکن می‌رود، بدون توجه به بزرگی یا کوچکی کاراکتر.
قسمتی از این تغییرات فردا از طریق کانال تویچ این بازی نمایش داده خواهد شد. نظرات خود را با زومجی به اشتراک بگذارید. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده