// جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۰

جید ریموند: در صنعت بازی‌‌های ویدئویی اختلال ایجاد شده است

جید ریموند، تولید‌کننده‌ی سابق بازی Assassin’s Creed درباره‌ی مشکلات صنعت بازی‌های ویدئویی صحبت‌هایی را ارائه داده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.
ریموند اذعان می‌کند که صنعت بازی‌‌های ویدئویی در طول زمان تغییر کرده است و این یکی از بهترین خصوصیات آن است. سرپرست سابق یوبی‌سافت در گفت‌و‌گو با سایت پولیگان می‌گوید دلیل این که ما در همان جایگاه اولیه در صنعت بازی‌سازی قرار داریم این طور بیان کرد:
یک سری مسائل تعریف نشده به صورت مداوم در حال تغییر است. این موضوع بسیار جالب است، چون هر سال که شما به جاهایی مثل استودیوی دایس و امثال آن می‌روید، همه می‌گویند «خدای من، در صنعت بازی‌های ویدئویی اختلال ایجاد شده و این دیوانه‌کننده است». این موضوع مثل این می‌ماند که آیا هرگز در صنعت بازی‌‌های ویدئویی حضور نداشته‌اید و هر ساله با این مشکلات دیوانه‌‌کننده رو به رو نشده‌اید؟ بازی‌های اجتماعی در فیس‌بوک، بازی‌های موبایل، بازی‌های Early Access، واقعیت مجازی و هولولنز؛این همان صنعت بازی‌‌های ویدئویی است که باعث جذب من به خود می‌شود. من این حقیقت را دوست دارم که ما رسانه‌ را رو به جلو حرکت داده‌ایم و رسانه هر چه که هست، به صورت مداوم راه تعامل با مردم را دوباره تعریف می‌کند. من فکر می‌کنم که بازی‌های ویدئویی به این کار خود ادامه خواهد داد و من دوست دارم جزوی از این فرایند حرکت رو به جلوی رسانه‌ها باشم.
ریموند قبل از این‌ که به عنوان تولید‌کننده برای تولید دو نسخه‌‌ی اول Assassin’s Creed و بخشی از Brotherhood به یوبی‌سافت بپوندد، به مدت ۱۰ سال در صنعت بازی‌های ویدئویی به عنوان برنامه‌نویس کار می‌کرد. او بعد‌ها در تاسیس شعبه‌ی تورنتوی یوبی‌سافت کمک کرد و به واقع بدون هیچ امکاناتی تیمی ۳۵۰ نفره قدرتمند را تشکیل داد. او سال گذشته کمپانی یوبی‌سافت را ترک کرد و هنوز مقصد بعدی‌اش را اعلام نکرده است. نظر شما درباره‌ی صحبت‌های اول چیست؟ تا چه حد با او موافق هستید؟ ما را در جریان نظرات خود قرار دهید. منبع: vg247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده