// جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۷

Uncharted 4 از تکنولوژی چراغ قوه The Last Of Us استفاده خواهد کرد

استودیوی ناتی داگ درحال نصب و سوار کردن تمامی ابزار موجود خود بر روی Uncharted 4 است تا بتواند این بازی را تبدیل به درخشان‌ترین اثر در این مجموعه کند. حال به نظر می‌رسد که این استودیو قصد دارد تکنولوژی چراغ قوه را که در بازی موفق قبلی خود یعنی The Last of Us استفاده کرده را قرض بگیرد تا راه نیتن روشن‌تر شود. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
«ریکی کمبیر» طراح اصلی این بازی اخیرا طی مصاحبه‌ای توضیح داده که چگونه در سناریوهای مختلف از چراغ قوه استفاده خواهد شد اما همیشه در ارتباط با داستان. او اشاره کرد که تعدادی از اسرار جزیره فقط در مکان‌های تاریک قابل کشف خواهد بود. مناطقی در بازی وجود خواهد داشت که با چراغ قوه بهتر می‌توانید به کاوش در آن‌ها بپردازید. «کورت مارجنو» یکی دیگر از طراح‌های بازی در این باره گفت که تکنولوژی استفاده شده در The Last of Us به Uncharted 4 این امکان را می‌دهد که فوق‌العاده‌تر از قبل به نظر برسد.
یکی از ویژگی‌های خوب تکنولوژی چراغ قوه که ما قبلا از آن در The Last of Us استفاده کردیم این است که هرچند شما وارد مکانی تاریک می‌شوید، اما تا وقتی که چراغ قوه را روشن نکنید آن مکان آنچنان تاریک به نظر نمی‌رسد و این باعث بوجود آمدن یک نوعی از تعادل می‌شود. هر وقت که مکانیک جدیدی معرفی می‌کنیم، برای گسترش کل بازی ما تمام تلاش خود را به کار می‌بریم که آن مکانیک را تا جای ممکن موثر و کارامد کنیم.
او همچنین اشاره کرد که استفاده از چراغ قوه برای حل پازل‌ها باعث برجسته شدن جنبه‌های مهم محیط می‌شود، چیزی که به بازیکن کمک می‌کند تا احساس کند جزوی از دنیای بازی است. Uncharted 4: A Thief’s End درحال ساخت به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 است و درحالی که انتظار می‌رود بازی در سال جاری میلادی عرضه شود، اما اگر سازنده نیاز به زمان بیشتری برای کار بر روی ویژگی‌های مختلف بازی داشته باشد ممکن است تا سال ۲۰۱۶ تاخیر بخورد. نظرات خود را با زومجی به اشتراک بگذارید. منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده