نویسنده: آرش عیاری
// پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۵

بازی جدید خالق Darksiders امروز معرفی می‌شود

Darksiders یکی از سری‌بازی متفاوت نسل پیش بود که در گیر و دار منحل شدن THQ،‌ در میان اخبار گم شد. حالا به نظر می‌رسد خالق این بازی، جو مادورِیرا قصد دارد امروز از بازی جدید خود رونمایی کند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

سری Darksiders پس از منحل شدن شرکت THQ به دست شرکت نوردیک سپرده شد و نسخه نوسازی شده شماره دوم آن برای کنسول‌های نسل هشتم نیز به دست همین شرکت در دست ساخت است.

جو مادورِیرا، خالق این سری، پس از فروپاشی THQ اقدام به تاسیس استودیو Airship Syndicate کرد. او امروز در صفحه توییتر خود اعلام کرد که بازی جدید این استودیو بر اساس کمیک Battle Chasers خواهد بود. مادورِیرا در یک بازه زمانی چهارساله که از سال ۱۹۹۸ آغاز شد اقدام به نوشتن ۹ شماره از این کمیک کرد. مادورِیرا پس از آن از حوزه نوشتن کمیک خارج شد و کار خود را در صنعت بازی‌های ویدویی آغاز کرد.

شنیده‌ها حاکی از این است که اطلاعات بیشتر راجع به این بازی اقتباسی از کمیک Battle Chases تا چند ساعت دیگر منتشر خواهد شد. اگر شما هم از علاقه‌مندان به بازی Darksiders و خالق آن هستید، می‌توانید خبر معرفی این بازی را به محض انتشار، در زومجی مطالعه کنید.

منبع: VG247