// پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۵

طراحی جدید اکشن فیگور شخصیت «مرد آهنی» توسط اسکوئر انیکس

کمپانی مارول اینترتینمنت  تصاویری را از اکشن فیگور جدید ابر قهرمان خود به نام «مرد آهنی» (Iron Man) منتشر کرد که این اکشن فیگور توسط اسکوئر انیکس طراحی شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.
رنگ‌های به کار رفته در این مدل قرمز، طلایی و مقدار قابل توجهی رنگ سیاه است که حس مخفی‌کاری و نینجا مانند به این شخصیت می‌دهد. این اکشن فیگور دارای افکت‌های مخصوصی مثل لیزر و کفش‌های جت، موشک‌های کوچک، بال‌های عقب و کیسه‌ی هوای انبساط پذیر بر روی پاهایش است. مارول طی پستی در سایت رسمی خود نوشت:
این موارد اضافی به شما طرفداران مرد آهنی این توانایی را می‌دهد که ساختار مجموعه‌ای از حالات مختلف او مثل پرواز کردن یا نحوه‌ی فرود را ببینید.
مارول گفت که طراحی شخصیت مرد آهنی توسط اسکوئر انیکس بسیار اختصاصی است. اطلاعات پیرامون قیمت و زمان دسترسی به این اکشن فیگور زیبا هنوز اعلام نشده است. این اولین ابر قهرمانی نیست که توسط اسکوئر انیکس بازطراحی شده است. در سال ۲۰۱۴ تتسویا نومورا، طراح بازی‌های Final Fantasy و Kingdom Hearts یک مجسمه‌ی ویژه از بتمن و کَت‌وُمَن ساخته بود. تصاویر مربوط به اکشن فیگور مرد آهنی را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:نظر شما درباره‌ی این اکشن فیگور زیبا چیست؟ ما را از نظرات خود آگاه سازید. منبع: gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده