نویسنده: آرش عیاری
// چهار شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۰

Sid Meier's Starships این ماه عرضه می‌شود

بالاخره تاریخ عرضه رسمی بازی Sid Meier's Starships مشخص شد و این بازی روز ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ (۱۲ مارس ۲۰۱۵) برای ویندوز، مک و آی‌پَد عرضه خواهد شد.
آخرین بازی از سری استراتژی/نوبتی  Sid Meier's با قیمت ۱۴.۹۹ دلار عرضه خواهد شد و بازیکنان در آن می‌توانند به ایجاد فدراسیون مورد علاقه خود در امن نگه داشتن کهکشان تلاش کنند. بازیکنان در این بازی در نقش فرمانده کشتی فضایی خواهند بود و این قابلیت را خواهد داشت تا کل ناوگان را رهبری کنند. همچنین می توانند از کشتی فضایی خود برای سفر، اکتشاف و جنگ استفاده کنند. با سفر در نقاط مختلف کهشکان و پیدا کردن تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر، می‌توانید به ارتقا سطح کشتی فضایی خود بپردازید. هدف نهایی بازی این است که با فدراسیون تحت امر خود، روی تمام کهشکان تاثیر بگذارید. استودیو فیراکیس گیمز، سازنده این بازی اعلام کرد که محصول بعدی آن‌ها، عرضه یک بروزرسانی است تا دو بازی Sid Meier's Beyond Earth و Sid Meier's Starships به هم متصل شوند و با هم در تعامل باشند. در حال حاضر هیچ جزییاتی از نحوه تعامل این بازی در دسترس نیست و نمی‌دانیم می‌توانیم چه چیزها و قابلیت‌هایی از این ارتباط را نظاره‌گر باشیم. دیوید هینکِل از استودیو فیراکس گیمز در رابطه ارتباط و تعامل بین این دو بازی می‌گوید:
این اولین تجربه ما در وصل کردن دو باز به یکدیگر است و این اتفاق از طریق حساب‌های کاربری my2k امکان‌پذیر خواهد بود. شما در حساب کاربری خود در my2k در یکی از بازی‌های Starships یا Beyond Earth وارد می‌شوید و پس از آن قادر خواهید بود تا بین این دو بازی ارتباط برقرار کنید. اگر حساب کاربری my2k ندارید، باید اقدام به افتتاح حساب کنید. این سیستم فقط بین دو بازی Starships و Beyond Earth فعال خواهد شد اما ممکن است در آینده سایر بازی‌ها نیز شامل این ویژگی شوند. اگر بار اولتان باشد که از طریق Beyond Earth  در حساب کاربری my2k خود وارد شوید، نقشه انحصاری Glacier Planet به شما اهدا می‌شود.
منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده