نویسنده: محسن وزیری
// چهار شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۰

شایعه: Guitar Hero جدید در E3 امسال معرفی می‌شود

با توجه به شایعاتی که یک منبع ناشناس در اکتیویژن منتشر کرده، نسخه‌ی جدیدی از بازی Guitar Hero در مراسم E3 سال ۲۰۱۵ معرفی خواهد شد. با جزئیات بیشتر همراه زومجی باشید.

انتظار می‌رود نسخه‌ی جدید بازی اواخر سال جاری میلادی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود. از تغییراتی که در آن اعمال شده می‌توان به عملکرد واقع‌گرایانه‌تر، تماشاگران طبیعی‌تر، مدل‌های دقیق‌تر از گیتاریست‌ها و کیفیت بهتری صدا اشاره کرد.

گیتارهای جدید بازی هم‌اکنون در مرحله‌ی تولید قرار گرفته‌اند و احتمالاً در نمایشگاه E3 رونمایی خواهند شد.

مدت زیادی است که خبری از Guitar Hero نشنیده‌ایم. آخرین نسخه‌ی آن با نام Warriors of Rock در سال ۲۰۱۰ عرضه شد و به علت فروش کم آن در بین تمام نسخه‌های بازی، استودیوی هارمونیکس اقدام به ساخت نسخه‌ای جدید در این سال‌ها نکرده است.

در ماه گذشته‌ شایعات زیادی مبنی بر عرضه‌ی یک Guitar Hero جدید منتشر شد اما هارمونیکس تا کنون هیچ بیانیه‌ی رسمی‌ای در این مورد ارائه نکرده است. با این حال، نشانه‌هایی از احیای این سری از سوی آن‌ها دیده شده است.

اکتیویژن نیز از اظهار نظر در مورد این گمانه‌زنی‌ها خودداری کرده اما یکی از سخنگوهای این شرکت قبلاً اظهار کرده بود که آن‌ها مایل به بازگرداندن این سری هستند، اگر نوآوری‌های لازم برای ورود آن به نسل جدید بازی‌ها را مهیا کنند.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده