نویسنده: محسن وزیری
// سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۰

آهنگساز Assassin's Creed در حال کار بر روی موسیقی بازی Warhammer: End Times است

جسپر کید، که همه او را به خاطر ساخت موسیقی خاطره‌انگیز بازی‌های Assassin's Creed و Hitman می‌شناسند، وظیفه‌ی آهنگسازی Warhammer: End Times – Vermintide را بر عهده دارد. با زومجی همراه باشید.
آثار کید در بازی‌هایی چون Borderlands و Freedom Fighter نیز شنیده می‌شود و یک جایزه‌ی بفتا هم دریافت کرده است. او هم با سازهای سنتی و هم با روش‌های دیجیتال ساخت موسیقی آشنا است و گزینه‌ی مناسبی برای دنیای فانتزی بازی‌ای که گیمز ورکشاپ در حال کار بر روی آن است به شمار می‌رود. او درباره‌ی این همکاری می‌گوید:
کار کردن با فتشارک به عنوان یک استودیوی مستقل از آن چالش‌های دیوا‌نه‌واری است که به ندرت اتفاق می‌افتد. آن‌ها آهنگی می‌خواستد که مناسب دنیای Warhammer باشد و از دید اسکاون (هیولای اصلی بازی) نشعت گرفته شده باشد. ساختن این آهنگ مانند ملحق شدن به گروه اسکاون و دادن امکان حرف زدن به آن‌ها بود. همکاری در این بازی یک سرگرمی عالی و پیچیده بود.
بازی Warhammer: End Times – Vermintide در سبک اکشن ماجراجویی اول شخص ساخته شده و اواخر سال جاری میلادی برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده