// سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۵

برند پلی‌استیشن بیشترین سود را از سال ۱۹۹۸ به سونی تزریق خواهد کرد

طبق گزارشات جدید، سونی قصد دارد تا با راندن هر چه بیشتر برند پلی‌استیشن به سمت جلو، بیشترین سود را از این بخش از سال ۱۹۹۸ برداشت کند. در ادامه با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
سونی اولین بار در سال ۱۹۹۴ با عرضه‌ی کنسول پلی استیشن وان وارد عرصه‌ی پر رقابت کنسول‌های آن زمان شد و در اندک زمانی به موفقیت‌های بزرگی دست یافت. حالا بخش پلی‌استیشن شرکت سونی قصد دارد تا بیشترین سود را از سال ۱۹۹۸ به این شرکت تزریق کند.  شوهی یوشیدا، مدیر استودیوهای بخش سرگرمی‌های سونی در مصاحبه‌  با بلومبرگ گفته‌ است که کلید موفقیت برند‌ پلی‌استیشن -به خصوص پلی‌استیشن 4- تنوع زیادی است که به مشتریان خود ارائه می‌دهد. او در قسمتی از این مصاحبه گفت:
تمرکز این صنعت بسیار محدود شده است. آیا ما می‌توانیم به عرضه‌ی محتوای شگفت‌انگیز ادامه دهیم؟ این به نگرانی واقعی تبدیل شده است.
سرمایه گذاری سونی برروی بازی‌های مستقل مدت‌‌ها است که به نتیجه رسیده است. در این رابطه یوشیدا دو بازی Tomorrow Children و Tokyo Jungle را به عنوان مثال آورده و گفته است که این بازی‌ها با فروش ۲۳۱ هزاری خود در اندازه یک بازی AAA با سطح کیفی پایین سودآوری داشته‌اند. در همین رابطه  یوهی کاتائوکا از استودیوی توکیو جانگل گفته است:
اگر سونی نبود، هم‌اکنون در حال انجام این کار نبودم. آن‌ها مانند یک فرشته سرمایه‌گذار هستند. در صنعت بازی‌ها در گذشته چنین موردی وجود نداشته است.
دیدگاه‌های خود را در رابطه با سونی و بازی های مستقل منتشر شده برای پلی‌استیشن با ما درمیان بگذارید به نظر شما آینده این شرکت به چه سمتی خواهد رفت؟ منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده