// سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۰

سازندگان Witcher 3 فکرشان را مشغول به رزولوشن یا نرخ فریم نمی‌کنند

همانطور که احتمالا می‌دانید بازی The Witcher 3 بر روی نرخ فریم ۳۰ اجرا می‌شود، چرا که سازنده اهداف مهم‌تری بجای آمار و ارقام گرافیکی در نظر گرفته است. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

بازیThe Witcher 3 واقعا بر روی تمامی پلتفرم‌ها، گرافیکی بسیار زیبا و چشم نوازی ارائه می‌دهد اما اختلاف فریم ریت بازی بین کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی باعث ناامیدی تعدادی از طرفداران شده است. این دوستان ناراضی شاید بپرسند که چرا استودیوی سی‌دی پراجکت رد از همان ابتدای ساخت هدفش را بر روی نرخ فریم ۶۰ برای کنسول‌ها نگذاشت؟ جواب خیلی ساده است: آن‌ها اهداف بسیار مهم‌تری در ذهن خود داشته‌اند. تهیه کننده ارشد این بازی «میچل کریمنسکی» در طی مصاحبه‌ای توضیح داد که:

طرز تفکر ما اینگونه نیست. وقتی که تصور ساخت اکشن نقش آفرینی‌ای دارید که تاثیر بزرگ و ماندگاری بر روی بازیکن داشته باشد، شما فکرتان را مشغول نرخ فریم یا رزولوشن نمی‌کنید. شما به ماجراجویی، به دنیایی زنده و کارهایی که قادر به انجام آن در این دنیا خواهید بود فکر می‌کنید. جنبه‌های تکنیکی همیشه در رده دوم قرار دارند که البته به این معنا نیست که ما نخواهیم گرافیک بازی‌مان فوق العاده باشد.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این بازی زیبا پیش نمایش زومجی را از  اینجا مطالعه کنید. The Witcher 3: Wild Hunt بیست و نهم اردیبهشت ماه سال ۹۳ بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده