نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۰۰

انتشار نسخه‌ی پلی‌استیشن پلاس DriveClub همچنان در هاله‌ای از ابهام

بازی Driveclub به دلیل سرورهای عذاب‌آور خود در زمان عرضه، موجب ناراحتی بسیاری از خریداران این بازی شد. در زمان عرضه رسمی بازی در ماه اکتبر همچنین قرار بود نسخه‌ی پلی‌استیشن پلاس یا رایگان بازی هم در دسترس قرار بگیرد، اما از آن زمان هنوز هیچ خبری از عرضه‌ نسخه‌ی رایگان بازی نیست و این روال همچنان ادامه دارد‍!
طی مصاحبه‌ی اخیری که با جیم رایان، مدیر سونی اروپا انجام شده، وی در رابطه با تاریخ انتشار نسخه‌ی پلی‌استیشن پلاس بازی Driveclub گفت:
هنوز در حال بررسی آن هستیم.
صحبت‌های رایان به این معنی است که نسخه‌ی رایگان سرانجام روزی در دسترس قرار خواهد گرفت! زمانی که باری دیگر از رایان در رابطه با تاریخ انتشار دقیق نسخه‌ پلی‌استیشن پلاس بازی Driveclub پرسیده شد وی گفت:
در حال حاضر نمی‌توانم در این رابطه صحبتی کنم.
با این حال، تمام خبرهایی که در رابطه با Driveclub منتشر می‌شود منفی نیست. استودیو اِوولوشن اگرچه تا به حال برای جبران مشکلات بازی بسته‌‌های الحاقی رایگانی را منتشر کرده، بلکه در آینده هم به انجام این کار خواهد پرداخت. به عنوان مثال ماشین VUHL 05 هم‌اکنون به صورت رایگان برای تمام خریداران این بازی در دسترس است. Driveclub رایان همچنین صحبت‌هایی را هم در رابطه با بازی‌هایی که در زمان عرضه مشکل دارند کرده است:
ما دو وظیفه‌ی مهم داریم. ابتدا ما یک ناشر و در ادامه صاحب یک کنسول هم هستیم. بدون شک درس‌هایی که ما از Driveclub آموختیم دردآمیز و زیاد بودند. قطعا در ادامه و در زمان انتشار بازی‌های انحصاری خود از این درس‌ها استفاده خواهیم کرد.
اِوولوشن در بروزرسانی‌های بعدی DriveClub قابلیت ساخت لابی اختصاصی در بخش چندنفره، قابلیت بازگشت به عقب در مسابقات و افزایش سطح بازیکنان را به بازی اضافه خواهد کرد. با انتشار بروزرسانی‌های جدید برای سرورهای بازی، امیدواریم نسخه‌ی پلی‌استیشن پلاس و برنامه‌ی همراه DriveClub که مدت زمان زیادی است از وعده‌ی انتشار آن‌ها می‌گذرد هم به بازی افزوده شود. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری را در رابطه با عملکرد بازی بدست آورید، می‌توانید نقد و بررسی DriveClub را به صورت اختصاصی از زومجی مطالعه کنید. منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده