// دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۰

هیو جکمن: تا زمان مرگ می‌خواهم به ایفای نقش به عنوان ولورین ادامه دهم

هیو جکمن، بازیگر سرشناسی که همه او را با سری فیلم‌های X-Men می‌شناسیم، گفته است که ایفای نقش مجدد به عنوان ولورین اجتناب ناپذیر است. اما این بازیگر تصمیم گرفته است که تا زمان مرگ به ایفای نقش این شخصیت دوست‌داشتنی مارول بپردازد. در ادامه با زومجی همراه باشید.
جکمن طی مصاحبه‌ای که انجام داده، گفت که پس از تماشای مایکل کیتون در نقش Birdman تحت تاثیر قرار گرفته است:
به همسرم گفتم اخلاق حکم می‌کند که هیچ وقت از ایفای نقش به عنوان ولورین دست نکشم. باید راهی پیدا کنم که تا زمان مرگ این نقش را بازی کنم. من می‌دانم که روزی این نقش را به بازیگر دیگری خواهند داد. از بابت جایگزینی این نقش خوشحال می‌شوم. این بدین معنا است که این نقش به یاد ماندنی خواهد شد.
جکمن در ادامه افزود امیدوار است هر بار که این نقش را بازی می‌کند، یک چیز جدیدی به آن اضافه کند. در ماه دسامبر سال گذشته او تایید کرد که کار‌های فیلم ولورین بعدی هنوز در حال پیشروی است. جکمن توضیح داد:
من همیشه دوست دارم از آخرین باری که نقشی را ایفا کرده‌ام، عملکرد بهتری داشته باشم (همیشه بهتر از دفعه‌ی قبل باشم). من به رکود و پسرفت معتقد نیستم. مردم می‌گویند که تلاش می‌کنند وضع فعلی خود را حفظ کنند. اما من به چرخه‌ی طبیعی معتقدم، یعنی شما یا با پیشرفت به هدفی نزدیک‌تر ‌می‌شوید یا در حال پسرفت و دور شدن از آن هستید. هر بار که نقش ولورین را بازی می‌کنم، دوست دارم تا از نظر فیزیکی و احساسی روند رو به جلویی داشته باشم.
فیلم X-Men: Apocalypse با حضور بازیگرانی نظیر جیمز مک‌اوی، مایکل فسبندر، جنیفر لورنس، نیکولاس هولت و اسکار آیزاک در تاریخ ۲۷ می ۲۰۱۶ (۶ خرداد ۱۳۹۴) در سینماها اکران خواهد شد. البته حضور هیو جکمن در این فیلم هنوز تایید نشده و شایعات از حضور او در این فیلم خبر می‌دهد. این احتمال وجود دارد که همانند فیلم X-Men: First Class او تنها در یک سکانس حضور پیدا کند. همچنین هیو جکمن صحبت‌هایی در مورد احتمال ارتباط فیلم X-Men و Avengers انجام داده است که از اینجا می‌توانید آن را مشاهده کنید. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده