نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۴۱

سانتا مونیکا: The Order: 1886 مرزهای تازه‌ای را برای گرافیک بازی‌های ویدیویی خلق کرد

اگرچه بازی The Order: 1886 به دلیل صحنه‌های سینمایی و QTE های زیاد مورد استقبال برخی از گیمرها واقع نشد، اما تمام کاربرانی که این بازی را تجربه کردند به ستایش گرافیک بسیار زیبای آن پرداختند. در این میان مدیر بخش تکنولوژی استودیو سانتا مونیکا هم به انجام این کار پرداخته و اظهار داشت که گرافیک The Order: 1886 مرزهای تازه‌ای را برای گرافیک بازی‌های ویدیویی خلق کرده است. با زومجی همراه باشید.
زمانی که نام سری God Of War می‌آید، نام دیوید جِفی، کوری بارلوگ و شَنون اِستاداِستیل، خالق و کارگردان این سری و مدیر سانتا مونیکا به ذهن علاقه‌مندان خطور می‌کند. اما در پشت صحنه افرادی مانند تیم ماس، مدیر بخش تکنولوژی سانتا مونیکا هم قرار دارند که مسئول خلق گرافیک این بازی‌ها هستند. در حال حاضر ماس و سانتا مونیکا در حال ساخت نسخه‌ی جدید سری بازی‌های God Of War است و اگر با سابقه‌ی آن‌ها آشنا باشید، حتما می‌دانید با هر نسخه‌ی جدید این سری، تیم آن‌ها مرزهای گرافیکی فنی و هنری را یک قدم به جلو برده است. حال ماس با گرافیک بازی The Order: 1886 چالش بزرگی را رو به روی خود می‌بیند. وی امروز در حساب‌شخصی خود گفت:
امشب سرانجام The Order: 1886 را بازی می‌کنم. بدون شک گرافیک بازی مرز‌های جدیدی را برای گرافیک بازی‌های رایانه‌ای خلق کرده است و دوشنبه من و تیمم در این رابطه بحث خواهیم کرد.
زمانی که یکی از طرفداران از ماس خواست زیاد خود را دچار دردسر نکند، وی گفت:
بدون چالش هیچ کاری هیجان ندارد.
God Of War کریتوس در دو کنسول پلی‌استیشن 2 و پلی‌استیشن 3 مرزهای تازه‌ای را برای گرافیک بازی‌های رایانه‌ای خلق کرد. بنابراین می‌توان انتظار تکرار تاریخ با نسخه‌ی جدید بازی God Of War برای پلی‌استیشن 4 را داشت. همان‌طور که می‌دانید، سانتا مونیکا به کارگردانی کوری بارلوگ، خالق بازی God Of War 2 در حال ساخت قسمت جدید این سری است. احتمال می‌رود در E3 2015 اولین اطلاعات از این بازی منتشر شود. نظر شما در رابطه با صحبت‌های ماس چیست؟ آیا تا امروز توانستید بازی The Order: 1886 را تجربه کنید؟ پس از مشاهده‌کردن گرافیک بازی، نظر شما در رابطه با آن چیست؟ آیا می‌توان آن را انقلابی در بازی‌های ویدیویی دانست؟ منبع: Pushsquare


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده