// یکشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۳

کارگردان هنری بازی Heavenly Sword در ساخت بازی Hellblade همکاری می‌کند

مدتی پیش کارگردان هنری و آرتیست ارشد شخصیت‌ها، استودیوی نینجا تئوری را ترک کردند. حال این استودیو به فکر استخدام افرادی جدیدی افتاده و در اولین اقدام خود نیوگز جیبویر، کارگردان هنری بازی Heavenly Sword برای ساخت بازی Hellblade را جایگزین فرد قبلی کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.
بیانیه‌ای از طرف نینجا تئوری منتشر شده است که در ابتدا توضیح می‌دهد چگونه تیم بازی‌سازی Hellblade  با وجود این که از تعداد کمی تشکیل شده است، به کار ساخت بازی مشغول می‌شوند:
هنگامی یک بازی مراحل ساخت خود را  پشت سر می‌گذارد، باید تجهیزات مختلفی توسط گرو‌ه‌های مخلتفی از سازنده‌ها تهیه شود. در مورد Hellblade تیم بازی‌سازی از افراد انگشت شماری در این بخش تشکیل شده است. اکنون برای تولید این بازی، ۱۳ نفر تقریبا تمامی بخش‌های آن را پوشش می‌دهند.
این بیانیه‌ در ادامه با خبر خوبی برای طرفداران Heavenly Sword همراه بود. اگر شما از کار کارگردان هنری این بازی در گذشته راضی بوده‌اید، بازی Hellblade  را نیز دوست خواهید داشت. به دلیل این‌ که نیوگز جیبویر، کارگردان هنری بازی Heavenly Sword بر روی این بازی کار می‌کند:
در مورد رهبری بخش هنری، بازگشت نیوگز جیبویر به استودیوی نینجا تئوری را تبریک می‌گوییم. نیوگز جیبویر پس از چندین سال دوباره به نینجا تئوری بازگشته است. او در گذشته کارگردان هنری بازی Heavenly Sword بود. در حوزه‌ی شخصیت‌ها، هنوز به دنبال یک آرتیست جدید هستیم.
مدتی پیش اطلاعاتی از سیستم مبارزات بازی Hellblade منتشر شده بود که می‌توانید آن را از اینجا مشاهده کنید. بازی Hellblade در سبک Hack&Slash است و برای اولین بار در کنفرانس گیمزکام سونی برای پلی‌استیشن 4 معرفی شد. انتظار می‌رود این بازی در سال ۲۰۱۵ (۱۳۹۴) برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شود. آیا از بازگشت کارگردان هنری Heavenly Sword و کار کردن او بر روی بازی Hellblade  خوشحال هستید؟ ما را در جریان نظرات خود قرار دهید. منبع: segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده