نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۰

به همراه استودیو دایس نقشه‌ی جدید بخش چندنفره بازی Battlefield 4 را طراحی کنید

استودیو دایس امروز با انتشار بیانیه‌ای از کاربران بازی Battlefield 4 خواست برای ساخت نقشه‌ی جدید بخش چندنفره‌ی این بازی به آن‌ها کمک کنند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
توماس اَندِرسون، مدیرنوآوری بازی Battlefield 4 اعلام کرد تیم دایس به همراه اعضای Premium این بازی این نقشه را آزمایش خواهند کرد و پس از بهبودسازی‌های لازم، آن را به صورت رایگان برای تمامی بازیکنان Battlefield 4 منتشر خواهند کرد:
این نقشه به عنوان یک تشکر ویژه از کاربران بازی Battlefield 4 برای اعلام نظرات مثبت خود مبنی بر بهترکردن بازی، به صورت رایگان برای همه عرضه خواهد شد.
برای شرکت در ساخت نقشه‌ی جدید این بازی، به وبلاگ رسمی Battlefield  بروید و از طریق آن‌جا اطلاعات لازم را بدست آورید. در این حین، دایس در ماه مارس بروز رسانی جدیدی را برای بازی Battlefield 4 منتشر خواهد کرد. این بروز رسانی بهینه‌سازی‌های لازم را در حرکات سربازها، سرورهای بازی، و حالت Squad Obliteration ایجاد می‌کند. اَندِرسون در این رابطه گفت:
هدف ما با حالت Squad Obliteration خلق یک بازی سریع و چالش برانگیز برای بازیکنان و یک سرگرمی هیجان‌انگیز برای کسانی که مسابقه را تماشا می‌کنند است.
Battlefield 4 (2) بازی Battlefield 4 در ماه نوامبر سال ۲۰۱۳ منتشر شد و دایس از آن زمان و تا انتهای سال ۲۰۱۵ و حتی باوجود انتشار Battlefield: Hardline، با انتشار بروز رسانی و بسته‌های الحاقی جدید از این بازی حمایت خواهد کرد. بازی Battlefield 4 در زمان عرضه با مشکلات بسیار زیادی رو به رو بود و دایس با انتشار بروز رسانی‌های فراوان سرانجام پس از مدت‌ها توانست بخش چندنفره‌ی این بازی را راه بیندازد. آخرین بسته‌ی الحاقی بازی Battlefield 4 با نام Final Stand هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس است. بازی Battlefield: Hardline که آخرین نسخه از سری بازی‌های Battlefield است، در تاریخ ۲۶ اسفند‌ماه برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده