نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۰

اولین تصویر از شخصیت آکوامن در فیلم Batman vs Superman منتشر شد

اولین قسمت از فیلم موردانتظار Batman vs Superman: Dawn Of Justice قرار است در سال ۲۰۱۶ روی پرده‌های سینما برود. جیسون مواما در این فیلم نقش شخصیت آکوامَن (Aquaman) را بازی می‌کند که در ادامه می‌توانید اولین تصویر از وی را در قالب این شخصیت مشاهده کنید. با زومجی همراه باشید.
آکوامن پادشاه دریاها است و اگر با کمیک بوک‌های کم‍پانی دی‌سی به خوبی آشنایی داشته باشید، حتما طراحی جدید آکوامن نظر شما را هم به خود جلب کرده است. زَک اِسنایدِر، کارگردان فیلم Batman vs Superman: Dawn Of Justice اولین تصویر را از شخصیت آکوامن در این فیلم منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید. وی با انتشار این تصویر جمله‌ی مرموزی را هم گفته است:
تنها یک پادشاه واقعی وجود دارد. Batman v Superman Dawn Of Justice (2)
جیسون مواما در نقش آکوامن، بِن اَفلِک در نقش بتمن، گَل گَدوت در نقش زن شگفت‌انگیز، رِی فیشِر در نقش سایبورگ، اِزرا میلِر در نقش فِلَش و هنری کاویل در نقش سوپرمن در فیلم Batman vs Superman: Dawn Of Justice ایفای نقش می‌کنند. حتی تصور قرارگرفتن این شخصیت‌های بزرگ در یک فیلم طرفداران کمیک-بوک‌های DC را هیجان‌زده می‌کند. نظر شما در رابطه با طراحی آکوامن و پادشاه هفت دریا چیست؟ منبع: Comicbook


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده