// جمعه, ۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۰

بروزرسانی جدید Halo: The Master Chief Collection مراحل پایانی را طی می‌کند

آخرین بروزرسانی بزرگ بازی Halo: The Master Chief Collection مراحل پایانی ساخت را طی می‌کند. شرکت سازنده در رابطه با این موضوع جزئیاتی را بیان کرده است. با زومجی همراه باشید.

استودیو‌ی ۳۴۳ اینداستریز ، سازنده Halo: The Master Chief Collection در رابطه با این بروزرسانی در وب سایت اصلی اطلاعاتی منتشر کرده است. آنها در این پیام به طی شدن آخرین مراحل ساخت و تست بروزرسانی جدید اشاره کرده‌اند.

در هفته‌های گذشته، ما در حال تمام کردن آخرین مراحل بروزرسانی جدید بودیم. این بروزرسانی برروی  پایداری، مچ‌میکینگ ، سیستم چت (Party) و دعوت کردن  به آن و البته مشکلات دیگر تمرکز دارد.

اون در ادامه افزود:

همانطور در زمان معرفی بروزرسانی گفته بودیم. این بروزرسانی در مواردی که اشاره کردم تغییرات اساسی ایجاد می‌کند و به همین دلیل برای تایید تغییرات که قرار بر ایجاد آن بودیم، بایستی زمان بیشتری نسبت به [بروزرسانی] قبل می‌گذاشتیم. ما بخاطر پیشرفت حاصله در بروزرسانی جدید خوشحال هستیم.  پیشرفت‌های خوبی در حل مشکلات بزرگ و کوچک داشتیم، و چون می‌دانستیم این بروزرسانی بزرگ و معنی‌داری است سخت برروی گیم‌پلی و کلیت آن کار کرده‌ایم.

۳۴۳ اینداستریز در ادامه در رابطه با تاریخ عرضه بازی این چنین گفت:

هنوز  تاریخ دقیق انتشار این بروزرسانی مشخص نکرده‌ایم. کار در مراحل پایانی است و برروی تست نبود باگ‌ کار می‌کنیم . در صحبت بعدی خود زمان عرضه بروزرسانی را اعلام می کنیم.

۳۴۳ اینداستریزدر حال کار برروی مشکل لیست بازی‌ها  برای برخی کاربران هستند. این استودیو در رابطه با مشکل بعضی کاربران در این رابطه گفت که درتلاش برای حل مشکل وجود نداشتن SWAT و Team Sniper در Halo 3 هستند:

این بخا‌طر یک‌سری مشکلات خاص Halo3 در نقشه‌های غیر پیشفرض است که در حال درست کردن آن هستیم. زمانی که مشکل رفع شد. سفارشی کردن نقشه‌های  (مسابقات،نقشه‌ها با اسلحه‌های خاص و غیره) به لیست پخش بازی اضافه می‌شود.

در آخر ۳۴۳ اینداستریز با اشتراک‌ تصویر نقشه Relic از بازی Halo 2: Anniversary  اعلام کرد که برای جبران مشکلات موجود در عرضه بازی، این نقشه به صورت رایگان منتشر خواهد شد.

2810596-relic

منبع: Gamespot