// دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۳۸

جمع‌بندی روزانه: از جدایی استودیو سرگرمی‌های آنلاین سونی تا بزن بهادر Just Cause 3

یک روز دیگر گذشت و امروز هم مطالب زیادی در زومجی به نگارش در آمد. در جمع‌بندی مطالب امروز زومجی، به مهم‌ترین رویداد‌های روز دنیای بازی‌های ویدیویی که در سایت مخابره شدند، می‌پردازیم.

Mass Effect 4 به هویت اصلی این سری وفادار خواهد بود

آرِین فِلین، مدیر ارشد بایووِر گفت بازی Dragon Age: Inquisition به ملاک اصلی ساخت بازی‌های بعدی این استودیو تبدیل نخواهد شد و Mass Effect 4 به هویت اصلی این سری پایدار خواهد بود.

تصاویر فاش شده از Just Cause 3 انفجارهای سهمگین را نشان می‌دهد

قسمت سوم سری بازی‌های اکشن جهان‌باز Just Cause، یکی از بازی‌های مورد انتظار سال جاری میلادی است که برای اولین بار این مجموعه را وارد نسل هشتم کنسول‌ها می‌کند. حال تصاویر جدیدی از این بازی منتشر شده که انفجار و اکشن‌های بی حد و مرز آن را نشان می دهد.

معرفی بازی موبایل Zombie Highway 2: رانندگی در اتوبان با چاشنی زامبی‌کشی

Zombie Highway 2، دومین شماره از این سری است که توانست با برطرف کردن اشکالات نسخه قبلی و اضافه کردن ده‌ها ویژگی و قابلیت جدید به یکی از بهترین بازی‌های موبایل تبدیل شده است.

خبر ساخت Metal Gear Rising 2 تکذیب شد

مدتی پیش به نظر می‌رسید در نمایشگاه بازی تایپه ۲۰۱۵ به نسخه بعدی بازی Metal Gear Rising اشاره شده بود. اما امروز اعلام شد که آن تیزر به نمایش درآمده به Metal Gear Rising 2 مربوط نمی‌شود.

تماشا کنید: استراتژی ضد حمله در تبلیغ بازی Clash of Clans با حضور لیام نیسون

این روزها اپیدمی بازی Clash of Clans به قدری گسترده شده است که به هر سوی می‌روید، حداقل یک نفر را پیدا می‌کنید که به این بازی مشغول باشد. حال لیام نیسون، بازیگر معروف هالییود که برای سری فیلم‌های Taken بسیار معروف است، در جدیدترین تبلیغ استودیو سوپرسل برای Clash of Clans حضور پیدا کرده و خود را در حال انجام این بازی نشان می‌دهد.

The Witcher 3 نیاز به ۵۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در پلی‌استیشن 4 دارد

شما برای نصب این بازی بر روی پلی‌استیشن 4 خود به ۵۰ گیگابایت فضای خالی احتیاج دارید. بسیاری از فروشگاه‌های پلی‌استیشن اروپا این حجم بازی را تایید می‌کنند. هنوز فضای مورد نیاز برای نصب نسخه‌ی ایکس‌باکس وان بازی مشخص نیست. نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی به ۴۰ گیگ فضا برای نصب احتیاج دارد.

بررسی عملکرد ناشرین و کنسول‌ها در سال ۲۰۱۴ برمبنای امتیازات بازی‌ها

به سنت چند سال گذشته، وب‌سایت متاکریتیک که به جمع‌آوری امتیاز سایت‌های مختلف بازی‌های ویدیویی می‌پردازد اقدام به انتشار لیست بهترین نشران سال ۲۰۱۴ بر اساس عملکرد بازی‌هایشان پرداخته است. نکته‌ای که باید در نظر گرفت این است که میزان فروش بازی‌ها و امتیاز کاربران در این لیست لحاظ نشده است و تنها میانگین امتیازات نقدهای مختلف به عنوان میزان این لیست در نظر گرفته شده است.

بازسازی Resident Evil 2 با موتور آنریل ۳ توسط یکی از طرفداران این مجموعه

فردی که به نظر می‌رسد از طرفداران پروپاقرص بازی Resident Evil 2 است، این بازی کلاسیک در سبک ترس و بقا را با موتور آنریل انجین ۳(Unreal Engine 3) بازسازی کرد. ویدئویی از این بازسازی در دسترس است که در آن روند بخش‌های مختلف به نمایش در می‌آید. متاسفانه این ویدئوی منتشر شده، تنها چیزی است که می‌توانیم از گیم پلی بازی در اختیار داشته باشیم، زیرا این سازنده خوش ذوق قصد انتشار عمومی این محصول را ندارد و از آن به عنوان «تمرینی برای یادگیری موتور آنریل» یاد کرده است.

علاقه‌ی کوجیما به بازسازی اولین نسخه Metal Gear Solid در نسل هشتم

هیدئو کوجیما، خالق سری پرافتخار Metal Gear Solid در جریان صحبت‌هایی در نمایشگاه بازی چین تایپه، از علاقه‌ی خود برای بازسازی نسخه‌ی اول این سری بر روی کنسول‌های نسل هشتم خبر داد.

سونی استودیو «Sony Online Entertainment» را فروخت

کمپانی سونی در خبری اعلام کرد بخش سونی آنلاین (Sony Online Entertainment) را به یک سرمایه‌دار جدید با نام کولومبوس نوا فروخته است و این بخش دیگر جزو دارایی‌های سونی به حساب نمی‌آید.    


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده