نویسنده: آرش عیاری
// دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۰

بسته بروزرسانی روز اول Dying Light تغییرات چشم‌گیری در بازی ایجاد می‌کند

استودیو تِک‌لند سازنده بازی تازه عرضه شده  Dying Light خطاب به مخاطبان این بازی گفته است که نصب بسته بروزرسانی روز اول تفاوت‌های بسیاری در بازی ایجاد خواهد کرد. در ادامه خبر با زومجی همراه باشید.
استودیو تِک‌لند را پیش از این به طور کامل در لخش استودیگرافی زومجی شناختید. حالا این استودیو عنوان کرده است که بعضی از بازیکنان Dying Light هنوز اقدام به نصب بسته بروزرسانی روز اول نکرده‌اند. این استودیو در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی فیسبوک گفت:
ما مشاهده کرده‌ایم که بعضی از بازیکنان با عدم بروزرسانی بازی تجربه کاملی از Dying Light ندارند. بازی عرضه شده با نصب بسته بروزرسانی روز اول تفاوت‌های زیادی با بازی بدون این بسته دارد. این بسته بروزرسانی پیشرفت‌ها و تغییرات زیاد و تاثیرگذاری در حیطه‌های گیم‌پلی، عملکرد و سایر جنبه‌های بازی دارد و ما این اطمینان را به بازیکنان می‌دهیم که اگر بسته بروزرسانی روز اول را نصب نکرده‌اند، در حال انجام یک بازی دیگر هستند.
این در حالی است که بدون نصب این بسته بروزرسانی بازیکنان قادر به بازی بخش Co-op و یا حالتی که تبدیل به زامبی می‌شوند را ندارند. پیش از این هم در مقاله‌ای به بررسی و تحلیل بسته‌های بروزرسانی در نسل هشتم و اپیدمی شدن آن پرداختیم. نظر شما راجع به این موضوع چیست؟ آیا می‌توان این عمل سازندگان بازی را به فال نیک گرفت یا بسته‌های بروزرسانی فقط بهانه‌ای برای کم‌کاری و عرضه ناقص بازی توسط آن‌ها است؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.  منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده