// پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۹

Lords of the Fallen به دلایل نامعلوم از فروش ویژه‌ی ایکس‌باکس حذف شد

مایکروسافت فروش ویژه‌ای را در سال ۲۰۱۵ برای بازی‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 به راه انداخته است. یکی از این بازی Lords of the Fallen بود که ابتدا در این لیست قرار داشت، اما اکنون از لیست حذف شده است و کسی دلیلش را نمی‌داند. در ادامه با زومجی همراه باشید.
بازی Lords of the Fallen با وجود این‌ که در لیست تخفیفات قرار نداشت، تخفیف خورده بود. چند ساعت بعد قیمت بازی به همان قیمت سابق خود بازگشت و باعث شد افراد بسیاری که قصد خرید این بازی را داشتند، ناامید شوند. طبق صحبت‌های دِک ۱۳ اینترکتیو، سازنده‌ی بازی Lords of the Fallen قرار بود با تخفیف در فروش ویژه‌ی بازی‌های ایکس‌باکس وان قرار گیرد:
درباره‌ی فروش ویژه‌ی بازی‌های ایکس‌باکس باید بگویم که این بازی قرار بود جزئی از این فروش ویژه باشد. همچنین به نظر می‌رسد که چند ساعتی در لیست قرار گرفت و بعد حذف شده است. هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست. دِک ۱۳ اینترکتیو - ۱۸ فوریه ۲۰۱۵ (۲۹ بهمن ۱۳۹۳)
نکته‌ی جالب قضیه این است که مایکروسافت تخفیف خوردن این بازی را کاملا تکذیب می‌کند. این کمپانی در گفت‌وگو با سایت ویدئوگیمر گفت:
نسخه‌ی ایکس‌باکس وان Lords of the Fallen جزوی از فروش ویژه‌ی بازی‌های ایکس‌باکس وان از تاریخ ۱۷ تا ۲۳ فوریه (۲۸ بهمن تا ۴ اسفند) نبود.
از تاریخ ۱۷ تا ۲۳ فوریه (۲۸ بهمن تا ۴ اسفند) مایکروسافت فروش ویژه‌ای را برای بازی‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 به راه انداخته است. در این لیست بازی‌هایی بسیار خوبی با تخفیفات ویژه‌ای به فروش می‌رسد که می‌توانید لیست این بازی‌ها را به همراه تخفیفات‌شان در زیر مشاهده کنید:
xbox 360 titles لیست بازی‌های تخفیف خورده‌ی ایکس‌باکس 360
xbox One titles لیست‌ بازی‌های تخفیف خورده‌ی ایکس‌باکس وان
به نظر می‌رسد که رابطه‌ی میان دو کمپانی کمی دچار مشکل شده است. مشخص نیست که آیا در آینده شاهده کاهش قیمت این بازی هستیم یا خیر. شما چه نظری درباره‌ی این خبر دارید؟ ما را از نظرات خود آگاه سازید. منبع: vg247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده