// پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۰

مدیر روابط عمومی GSC: سازندگان بازی STALKER Apocalypse پول‌های شما را می‌دزدند

کمپانی جی‌اس‌سی گیمز وُرلد (GSC Game World) بعد از یک بحران مالی بزرگ توانست خود را دوباره بازسانی کند اما این کمپانی بعد از گذشت مدت طولانی هنوز بازی جدیدی را معرفی نکرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.
باید شنیده باشید که وست‌ گیمز (West Games) توسط تیمی که در گذشته برروی STALKER کار می کردند تشکیل شده است. این شرکت  هم‌اکنون در حال ساخت بازی STALKER Apocalypse است. وست گیمز پائیز ۲۰۱۴ برای بازی‌های خود در کیک‌استارتر درخواست کمک کرده بود. در حالی که این اتفاقات در جریان بود، سازنده‌ی اصلی STALKER، کمپانی جی‌اس‌سی گیمز ورلد دوباره برگشته و در مورد استودیو  وست گیمز سخنانی به میان آورده است.
ولنتاین یِلتیشو مدیر روابط عمومی جی‌اس‌سی گیمز ورلد در رابطه با بازی جدید و پشت پرده اتفاقات کمپانی صحبت کرده است:
آنها [وست گیمز] در حال دزدین پول مردم هستند. اول در کیک‌استارتر و الان از طریق راه‌های دیگر، چه کسی حاضر است به این‌ها پول بدهد؟ این افراد حتی تیمی برای ساخت  نیمی از بازی‌ای به بزرگی STALKER را ندارند، چه برسد به کل آن بازی!
در ادامه یِلتیشو در رابطه با پروژه‌های استودیو وست گیمز افزود:
بازی‌ Areal و STALKER Apocalypse  سابقا توسط ما به عنوان بازی‌های کوچکی برای STALKER در حال ساخت بودند و چون از نتیجه کار راضی نبودیم از ادامه توسعه آنها منصرف شدیم.
در آخر یِلتیشو در رابطه با اتفاقات روی داده در کمپانی  جی‌اس‌سی گفت که بعد از بحران مالی سالی ۲۰۱۱ خود او نیز از این کمپانی جدا شده بود. اما سال گذشته او برای ادامه همکاری با این شرکت به کار سابق خود بازگشته است. او در ادامه در رابطه با بازی جدید صحبت کرد و گفت که از نوامبر ۲۰۱۴  این بازی وارد آزمایش اولیه خود شده است. اون در آخر در رابطه با عواقب عرضه‌ی بازی STALKER Apocalypse به استودیو وست گیمز هشدار داده است.
وست‌گیمز در وب‌سایت World Wide Funder برای ساخت بازی STALKER Apocalypse در خواست کمک کرده است. اما با گذشت ۲۱ یک روز این شرکت تنها توانسته ۱۶ هزار دلار از ۶۰۰ هزار دلار پیش‌بینی شده را جمع‌آوری کند.
منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده