// چهار شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۵

بازی Rise of the Tomb Raider پازل‌های بیشتری خواهد داشت

به نظر می‌رسد که Rise of the Tomb Raider قصد دارد اکثر ویژگی‌های قدیمی این مجموعه را که در ریبوت سال ۲۰۱۳ کم رنگ شده بودند را بازگرداند. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
در طی مصاحبه‌ای با وبسایت گیم‌اینوفرمر، استودیوی سازنده این بازی یعنی کریستال داینامیکس توضیح داد که در این شماره تمرکز بیشتری بر روی مقبره‌ها و پازل‌ها گذاشته شده است. صحبت‌های «نوح هیوز» کارگردان بازی به این شرح است:
در پازل‌های بازی شما طیف متفاوتی از سختی‌ها را مشاهده خواهید کرد، لذا بعضی از مقبره‌های مخفی ممکن است نسبت به دیگری بزرگ‌تر باشد یا در مواردی پازل‌های بیشتر و سخت‌تری را شامل شود. البته ما سعی داریم که شیب سختی‌ها را به صورت ملایمی در طول بازی بالا ببریم.
مانند شماره قبلی پازل‌ها بر اساس قوانین فیزیک کار خواهند کرد و برخی از آن‌ها نیز نیازمند انجام چندین مرحله مختلف برای حل کردن هستند.
قصد ما به چالش کشیدن بازیکنان است، اما نمی‌خواهیم که بازیکنان معمولی در حل این پازل‌ها به بن بست برسند. بنا بر این یکی از چیزهایی که ما درحال ساخت آن هستیم تا میزان عمل مورد نیاز برای اتمام هر مقبره را افزایش دهیم، پازل تودرتو نام دارد که در بین بازی‌های قدیمی این مجموعه بسیار رایج بود. در این پازل‌ها شما برای مثال در اتاقی قرار می‌گیرید که هر طرف آن بخشی از پازل است یا اینکه برای حل معمای اصلی باید چندین کار مختلف را انجام دهید، بنا بر این شما بجای اینکه رو در رو مقابل پازل بایستید و برای پیدا کردن راه حل سرتان را بخارانید، فعالانه قسمت‌های مختلف معما را برای پیدا کردن ترتیب درست به هم وصل می‌کنید. با توجه به این تغییرات انجام شده مقبره‌ها نسبت به گذشته زمان بیشتری از شما خواهند گرفت و هنوز هم به صورت خیلی خوبی از دو بخش فیزیک و کنش و واکنش تشکیل شده‌اند که راه پایانی برای رسیدن به دری که در آخر اتاق قرار دارد را بسیار بزرگ و شگفت انگیز می‌کنند.
بازی Rise of the Tomb Raider امسال به صورت انحصاری زمانی بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 عرضه خواهد شد. نظرات خود را با زومجی به اشتراک بگذارید. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده