// سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۵

نسخه‌ی دموی بازی Screamride هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته است

نسخه‌ی دموی Screamride، بازی انحصاری مایکروسافت هم‌اکنون برای ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفته است. ویدئویی نیز از این بازی به انتشار رسیده که می‌توانید در ادامه آن را مشاهده و دانلود کنید.
ScreamRide در سبک شبیه‌ساز ساخت‌ و ساز/ مدیریت/ ترن هوایی  است که استودیوی فرانتیر دولوپمنت آن را می‌سازد و مایکروسافت وظیفه‌ی انتشار آن را بر عهده دارد. این بازی تا حدودی از بازی موفق Roller Coaster Tycoon الهام گرفته است و گیم‌پلی آن شامل سه بخشِ مهندسی، ترن هوایی و عملیات تخریب می‌شود. مایکروسافت می‌گوید:
شما می‌توانید هر سه بخش بازی را در نسخه‌ی دمو امتحان کنید. نسخه‌ی کامل بازی شامل ۵۰ مرحله و یک سیستم شخصی‌سازی ویژه است.
در بخش مهندسی، بازیکن ترن‌ هوایی مورد نظرش را به صورت اختصاصی می‌سازد. همچنین بازیکنان وظیفه دارند تا برای ساخت ترن خود، پازل‌های ساخت و ساز را حل کنند. در بخش ترن هوایی بازیکن کنترل ترن هوایی که ساخته را به دست می‌گیرد. در بخش عملیات تخریب، بازیکن وظیفه دارد محیط و اشیاء اطرافش را نابود کند تا بتواند امتیاز کسب کند. تقریبا همه چیز در ScreamRide  قابلیت تخریب‌ پذیری دارد. در ضمن بازی فاقد بخش آنلاین و چند نفره است و تنها به صورت تک نفره می‌توانید به انجام بازی بپردازید. این بازی  در تاریخ ۳ مارس ۲۰۱۵ (۱۲ اسفند ۱۳۹۳) برای ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 به ترتیب به قیمت ۴۰ دلار و ۳۰ دلار منتشر خواهد شد.

دانلود با رزولوشن 720p  |  دانلود با رزولوشن 360p

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده