// دوشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۰

ویدیو‌های منتشر شده از The Order: 1886 در یوتوب، زمان ۵ ساعته بازی را نشان می‌دهد

جمعه این هفته روز انتشار بازی مورد انتظار و پر سر و صدای The Order: 1886 برای پلی‌استیشن 4 است و حرف و حدیث‌های مثبت و منفی فراوانی را به دنبال خود دارد. حال کاربری در یوتوب اقدام به انتشار ویدیوهایی کامل از روند بازی کرده که نشان می‌دهد که برای اتمام بازی به ۵ ساعت زمان نیاز دارید.

PlayMe Through، نام یکی از کاربران یوتوب است که روز گذشته اقدام به انتشار ویدیوهایی از کل روند بازی کرده که مجموع آنها با احتساب زمان گیم‌پلی به علاوه‌ی میان‌پرده‌های بازی، چیزی حدود ۵ ساعت را نشان می‌دهد. این را هم اضافه کنیم که بازیکن نمی‌تواند میان پرده‌های بازی را رد کند و باید آنها را تماشا کند.

این ویدیوها درست زمانی منتشر شد که شایعاتی مبنی بر گیم‌پلی سه ساعته‌ی بازی، در فضای وب منتشر شد که باعث واکنش اندریا پسینو، مسئول بخش فناوری استودیو Ready At Dawn شد. وی با رد این شایعه اظهار داشت که تمام این صحبت‌ها کذب محض است و حتی شایعاتی مبنی بر افت کیفی بازی نسبت به تبلیغات و نمایش‌های قبل از انتشار، صحت ندارد. وی همچنین با لحنی تقریبا تند نسبت به مخالفان و شایعه پراکنان گفت که دیگر پاسخی به این گونه سوالات و حاشیه‌ها نخواهد داد.

سازندگان بازی سابقا اعلام کرده بودند که زمان به اتمام رساندن بخش داستانی The Order: 1886 بستگی به توانایی‌های شما دارد.

باید تا روز انتشار بازی که جمعه‌ی پیش رو است، صبر کرد و دید آیا این صحبت‌ها و شایعات صحت دارند یا خیر.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا اگر زمان بازی تنها ۵ ساعت باشد، شما حاضر به خریداری آن هستید؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده