// یکشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۸

جایزه‌ی ۱۰۰ هزار دلاری برای برنده سری مسابقات قهرمانی هیلو

جایزه سری مسابقات قهرمانی بازی هیلو با دو‌ برابر افزایش به رقم ۱۰۰ هزار دلار رسید. ای‌اس‌ال (ESL) جزئیات جدیدی در رابطه با تغییرات قوانین مسابقات به اشتراک گذاشته است. با زومجی همراه باشید.
طبق بیانیه منتشر شده بر روی سایت Halo Waypoint، چه‌چو (Che Chou) مدیر رسانه‌ای  ۳۴۳ اینداستریز در اظهاراتی گفته است:
ما شاهد مسابقات نفس‌گیر و زیبایی در دوماه مسابقات قهمرمانی هیلو (Halo Championship Series) بودیم. مهم‌تر از آن فرصت دریافت باز‌خورد‌ها و پیشنهادات شما در رابطه با مسابقات برای ما فراهم شد. بعد از دریافت بازخوردهای شما با برگزار‌کنندگان، تیم ۳۴۳ اینداستریز، بازیکنان حرفه‌ای و همکاران ما در ای‌اس‌ال جلساتی را برای بهتر شدن فصل دوم مسابقات برگزار کردیم.
در ادامه چه‌چو در رابطه با تغییرات فصل اول افزود:
برای افزایش رقابت و شرکت تیم‌هایی از هردو گروه آماتور و حرفه‌ای تصمیم گرفتیم تا جوایز این مسابقات را به ۱۰۰ هزار دلار برسانیم و از اعلام این مهم بسیار خرسندیم.
مدیر رسانه‌ای ۳۴۳ اینداستریز در ادامه قوانین تکرار بازی‌های قطع شده تحت لَن را بدین شرح اعلام کرد: برای  تسخیر پرچم (Capture the Flag) و کلاس حمله (Assault) دقیقا همان امتیازی که قبل از قطع شدن بازی گرفته شده اعمال می شود. به عنوان مثال درصورتی که تیمی ۴-۰ جلو باشد و بازی قطع شود. بازگردانی بازی با همان امتیاز ۴-۰ انجام خواهد شد و ۰-۰ نمی شود. برای مسابقات تیم اِسلیِر (Team Slayer) دقیقا همان امتیازی که قبل از قطع شدن بازی گرفته شده لحاظ می شود. به عنوان مثال در صورتی که تیمی ۳۵-۳۰ جلو باشد. بعد از بازگردانی بازی با همان امتیاز ادامه پیدا می‌کند. برای مسابقات آدبال (Oddball)  و کینگ‌آف‌د‌ِهیل (King of the Hill) بازی با امتیازات قبلی ادامه پیدا می‌کند با این تفاوت که امتیازات کسب شده به نزدیکترین مضرب ۵ کمتر تغییر خواهد کرد. به عنوان مثال درصورتی که امتیازات ۱۱۸-۶۳ باشد بعد از بازگردانی امتیاز ۱۱۵-۶۰ اعمال می‌شود. تمامی بازی‌های بازگردانی شده با زمان کامل انجام می‌گیرند. در شرایط زیر قوانین ذکر شده اعمال نمی‌شود:
در حالت  تیم اِسلیِر قبل از اینکه تیمی به پنج کشته برسد. در حالت  کینگ‌آف‌د‌ِهیل هنوز ده ثانیه از شروع بازی نگذشته باشد. درحالت تسخیر پرچم قبل از اینکه تیمی یک تسخیری داشته باشد.
تغییرات کوچک دیگری نیز شامل قوانین گروه‌ها، کیفیت تولید، استاندارد بازی‌ها و قوانین تکرار دوباره بازی‌ها اجرا شده است. این قوانین در فصل  دوم مسابقات نیز اعمال می‌شوند. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در رابطه با بروزرسانی این قوانین به سایت Halo Waypoint مراجعه کنید. امیدواریم در کشور‌ما نیز قوانین مسابقات همواره بروز شوند. آیا دوست دارید که مسابقاتی در رابطه با بازی هیلو در ایران داشته باشیم؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید. منبع:‌ VG247