// جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۴

نینتندو «می آواتار‌ها» را به موبایل می آورد

آیا علاقمند به استفاده از می آواتار نینتندو در دنیای مجازی هستید؟  ساتورو ایواتا در مصاحبه‌ای از برنامه‌ی خود در این رابطه سخن گفته است. برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

طبق گفته‌‌ی مدیر عامل نینتندو ساتورو ایواتا، این شرکت در حال ساخت برنامه‌ای برای موبایل است، تا طرفدارن نینتندو بتوانند می آواتار‌های خود را ساخته و در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند.

به عنوان مثال برخی بازی های نینتندو دارای می آوتار هستند. استفاده از این می آواتارها در شبکه های اجتماعی می تواند سرگرم کننده باشد. هم اکنون در حال طراحی و ساخت برنامه‌ای به این منظور برای کاربران موبایل هستیم. زمان عرضه‌ی برنامه همراه با گزارش سالانه نینتندو اعلام می شود.

احتمالا در آینده  شاهد بازی‌هایی مشابه گوشی‌های هوشمند در کنسول 3DS باشیم. عناوینی که توسط بازی‌ساز‌های مستقل تولید می شوند.

قصد داریم، بازی‌های ساخته شده برای موبایل‌های هوشمند را برای 3DS با قیمتی ارزان منتشر کنیم. ما این انتخاب‌‌های گوناگونی را برنامه‌ریزی می کنیم.  تنها پشتیبانی قوی کاربران این محصولات و خدمات را زنده نگه می‌دارد.

اینکه بتوانیم بازی‌های موبایل را در 3DS امتحان کنیم می‌تواند تجربه جالبی باشد. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا این موضوع می تواند شما را ترغیب به خرید این کنسول دستی کند؟ منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده