// جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۰

بلیزارد به دنبال یک کارگردان هنری برای دیابلو می‌گردد

کار کردن بر روی بازی‌هایی مثل Diablo III هرگز پایان نمی‌یابد. حتی اگر سال‌ها از زمان عرضه‌ی بازی بگذرد، ارائه‌ی محتوای جدید و نگه‌داری از آن باعث رونق جامعه‌ی مجازی بازی می‌شود. به تازگی بلیزارد آگهی برای استخدام یک کارگردان هنری منتشر کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.
به همین دلیل است که بلیزارد هر کاری را بر حسب لزوم برای زنده نگه‌ داشتن بازی انجام می‌دهد. به عنوان مثال، استخدام یک کارگردان هنری جدید . یک شغل جدید در این استودیوی بازی سازی‌ به وجود آمده است و شاید بخواهید بدانید چه شرایطی برای استخدام نیاز است.

به گزارش سایت گاماسترا، بلیزارد در توصیف این شغل گفته است که یک نوع نقش رهبری را بر عهده خواهید داشت که سایر اعضای تیم را تحریک به کار کرده و به آن‌ها الهام می‌بخشید. همچنین به عنوان یک هنرمند،  شخصیت و محیط‌های جدیدی را می‌سازید.

متن آکهی استخدام را در زیر مشاهده می‌کنید:

به عنوان کارگردان هنری، سایر اعضای تیم را تحریک به کار کرده و به آن‌ها الهام می‌بخشید. شما به عنوان یک رهبر، نقش یک کاتالیزگر فعال را برای تیم هنری دارید (در علم شیمی کاتالیزگرها باعث افزایش سرعت واکنش‌های شیمیایی می‌شوند و منظور این جمله افزایش انگیزه‌ی تیم طراحی است). به عنوان یک طراح، دیدگاه و مسیر شما به خلق شخصیت‌ها، محیط و معماری Diablo کمک خواهد کرد. افزون بر این، برای داشتن یک ذهنِ باز در تیم هنری، باید اطمینان حاصل کنید که در زمینه‌های طراحی، برنامه‌نویسی، تولید و سایر رشته‌ها مهارت دارید.

افزون بر موارد بالا، شما نیاز به سابقه‌ی ۱۰ ساله در زمینه‌ی طراحی بازی‌های ویدئویی دارید و بلیزارد ترجیح می‌دهد که نصف وقت خود را به عنوان کارگردان هنری و نصف دیگر را به عنوان سرپرست تیم طراحی به آن‌ها اختصاص دهید.

Diablo III در سال ۲۰۱۲ (۱۳۹۱) برای رایانه‌های شخصی، مک و در سال ۲۰۱۳ (۱۳۹۲) برای پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 و در نهایت در سال ۲۰۱۴ (۱۳۹۳) با نام Diablo III: Ultimate Evil Edition برای ایکس‌ باکس وان و پلی‌‌استیشن 4 منتشر شد.

گرچه شرایط ذکر شده برای کارگردان هنری کمی سخت به نظر برسد ولی کار کردن در تیم بازی بزرگی همچون Diablo III برای هر کسی شگفت‌انگیز خواهد بود. شما در این باره چه نظری دارید؟

منبع: segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده