// جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۰

دلیل تاخیر بازی Deep Down سرمایه گذاری پانزده ساله کپکام است

بازی Deep Down اخیرا زیاد خودنمایی نکرده اما همچنان درحال ساخت است. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
Deep Down هیچگاه برای عرضه در غرب تایید نشده است و کپکام زیاد در رابطه با این بازی اطلاعاتی  منتشر نکرده، اما ظاهرا اوضاع در ژاپن فرق می‌کند و کپکام صحبت‌هایی در رابطه با بازی رایگان و اکشن نقش آفرینی خود با رسانه‌های شرقی انجام داده است. حتی گیمرهای ژاپنی هم مشتاق شنیدن اطلاعات بیشتری از بازی هستند، چرا که در طی چند ماه گذشته بروزرسانی‌های خیلی کمی در رابطه با وضعیت بازی انجام شده و آنها از زمان رونمایی آن در طی مراسم پلی‌استیشن 4 به شدت منتظر بازی هستند تا ببینند موتور گرافیکی فانتا ری چه عملکردی داشته است. بر اساس جدیدترین مصاحبه کپکام با مجله فامیتسو به نظر می‌رسند که آنها بسیار از بازی خود رضایت دارند و تا آنجایی که لازم است وقت خواهند گذاشت. یوشینوری اونو یکی از اعضای اجرایی کپکام در این مصاحبه گفت که:
ما فعلا سخت کوشانه درحال کار بر روی Deep Down هستیم، پس کمی به ما زمان بیشتری دهید. ممکن است بتوانیم در طی سال پیش رو نمایش‌هایی از پیشرفت‌های بزرگ بازی نشان دهیم.
تهیه کننده این بازی یعنی کازونوری سوگیورا در ادامه اضافه کرد که:
Deep Down بازی‌ای است که قرار است برای پانزده سال آینده رقابت کند، به همین دلیل از دیدگاه گرافیکی فعلا نمی‌توانیم بازی را عرضه کنیم چرا که قرار است جزو بهترین‌ها باشد.
تا به الان ما به غیر از نبردهای سیاه چاله‌ای، اطلاعات و نمایش‌های خیلی کمی از بازی داشته‌ایم اما اینطور که به نظر می‌رسد گیم‌پلی وسیع‌تری خواهد داشت. نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده