نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۰

صحبت‌های مدیر نوآوری The Order: 1886 در رابطه با آینده و خصوصیات این بازی

زمانی که به تاریخ انتشار یک بازی بزرگ نزدیک می‌شویم، نه تنها تمام توجه رسانه‌های خبری روی آن بازی قرار دارد، بلکه بخش تبلیغات ناشر بازی هم با مصاحبه، تصاویر و ویدیوهای متفاوت حسابی از آن بازی تبلیغ می‌کند. طی مصاحبه‌ی اخیری که با کارگردان بازی The Order: 1886 انجام شده، وی صحبت‌های زیادی را در رابطه با این بازی کرده است.
بسیاری از کاربرانی که هنوز The Order: 1886 را تجربه نکردند، نگران هستند که این بازی تنها مانند یک فیلم‌ سینمایی تعاملی باشد. خوش‌بختانه رِدی اَت دان این مسئله را می‌داند و از علاقه‌مندان می‌خواهد نقدهای این بازی را با احتیاط مطالعه کنند، چراکه زمانی یک محصول جدید با ایده‌های جدید وارد بازار می‌شود، باید انتظار نظرات مختلف را نسبت به آن داشت. رو ویرِساریا، مدیرنوآوری بازی The Order: 1886 و یکی از موسسان ردی ات دان در این رابطه گفت:
زمانی که شما یک چیز جدید را امتحان می‌کنید، هیچ شکی وجود ندارد که مردم نگران عملکرد آن محصول هستند. کسانی که در سایت‌، فروم و مراجع مختلف در رابطه با بازی صحبت می‌کنند ابراز نگرانی خود را نشان می‌دهند و این مسئله یک چیز عادی است. ما این مسائل را پذیرفتیم و ریسک ساخت یک محصول جدید را کردیم. ما می‌خواستیم با این بازی کاربران به صورت مداوم این سوال را از خود بپرسند که در حال تماشای یک فیلم یا بازی کردن یک بازی هستند.
ویرِساریا در ادامه گفت The Order: 1886 دارای صحنه‌های سینمایی طولانی نیست و برخی اوقات بازیکنان در این قسمت‌ها شرکت خواهند کرد:
برخی اوقات مانند بازی‌های دیگر ما کنترل بازی را از دست شما خارج می‌کنیم. اما زمانی که انتظار آن را ندارید باری دیگر کنترل آن را در اختیار شما قرار می‌دهیم. شاید در یک صحنه‌ی سینمایی و یک نقطه‌ی کوچک شما باید کاری را انجام دهید. شاید این مسئله معنای زیادی نداشته باشد، اما برای ما از ارزش زیادی برخوردار است. تنها فشاردادن یک دکمه در صحنه‌ی سینمایی به بازیکن یادآوری می‌کند که هنوز در بازی دخالت دارد. تمام تمرکز و حواس شما روی آن صحنه قرار دارد و بدون آن تجربه‌ی بازی آن چیزی که ما قصد ارائه‌ی آن را داریم نخواهد شد.
The Order: 1886 ویرِساریا و تیم وی در ردی ات دان در زمان تولید The Order: 1886 قصد داشتند یک بازی سوم‌شخص کاملا جدید را برای پلی‌استیشن 4 تولید کنند و تنها به ارائه‌ی یک بازی سوم‌شخص ساده که امثال آن در صنعت بازی‌های رایانه‌ای زیاد است نپرداختند:
شما می‌توانید به مردم بگویید هدف شما با بازی مورد نظرتان چیست، اما تا زمان انتشار بازی و عکس‌العمل مخاطبان نسبت به آن باید صبر کنید. ما به عنوان یک بازی نسل بعدی قصد داشتیم یک تجربه‌ی کاملا جدید را به مخاطبان ارائه دهیم و به تجربه‌ی چیزهای تکراری که در گذشته آن‌ها را بازی کردید بسنده نکنیم.
در حالی که بازی The Order: 1886 هنوز به صورت رسمی عرضه نشده، اما طرفداران دوست دارند در رابطه با آینده‌ی این بازی بیشتر بدانند. ویرِساریا در این رابطه گفت:
The Order: 1886 بزرگتر از یک بازی است و به همین دلیل بخش تبلیغات بازی تا این حد جلو رفته است.
The Order: 1886 تبلیغاتی که از بازی The Order: 1886 در وبسایت این بازی و ویدیو Silent Night شد، در رابطه با تاریخچه‌‌ی بازی و نه تنها سالی که وقایع بازی در آن رخ می‌دهد بود:
این تبلیغات تاریخچه‌ی دنیای بازی را فراتر از سال ۱۸۸۶ میلادی به نمایش گذاشتند و گفتند که وقایع اصلی بازی به صدها سال قبل یا بیشتر باز می‌گردد.
ویرِساریا و تیم ردی ات دان از رابطه‌ی خود با سونی و کارکردن روی پلی‌استیشن 4 بسیار راضی هستند و دوست دارند این رابطه پس از انتشار بازی The Order: 1886 هم ادامه یابد:
من یکی از اعضای ردی ات دان و یک استودیو ۱۳۰ نفری که با هم زندگی می‌کنند و می‌میرند هستم. رابطه‌ی ما با سونی به شکل‌های مختلفی برای ما و کمپانی مفید است و امیدوارم که این رابطه در ادامه به همین شکل ادامه یابد، چراکه پلی‌استیشن 4 پلتفرم بسیار خوبی برای تولید بازی است.
FlashPlayerPlugin_16_0_0_305 11/02/2015 , 22:28:29 Adobe Flash Player ویرِساریا در انتهای صحبت‌های خود گفت تیم آن‌ها با The Order: 1886 حتی از نصف قدرت پلی‌استیشن 4 هم استفاده نکرده و در ادامه و بازی‌های بعدی سعی دارند مرزهای گرافیکی بازی‌های رایانه‌ای را با این کنسول جلوتر ببرند:
پلی‌استیشن 4 پلتفرم خوبی برای بازی ساختن است و ماهم توانستیم به خوبی از مزایای آن استفاده کنیم. هنوز در ابتدای نسل هشتم قرار داریم و ماهم هنوز از تمام قدرت‌های این کنسول استفاده نکردیم. طی سال‌های آینده می‌توانیم پا را فراتر از بازی‌های امروزی بگذاریم و از همین حالا هم برنامه‌هایی برای انجام این کار داریم.
نظر شما در رابطه با صحبت‌های مدیر نوآوری بازی The Order: 1886 چیست؟ اگر دوست دارید قبل از بازی کردن این بازی اطلاعات بیشتری را از آن بدست آورید، حتما پیش‌نمایش The Order: 1886 را از طریق زومجی مطالعه کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با داستان و سختی‌های تولید بازی The Order: 1886، به مطالعه‌ی این مقاله هم بپردازید. به شما پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به تصاویر جدید بازی The Order: 1886 بیندازید و متوجه گرافیک باورنکردنی این بازی در قسمت‌های مختلف شوید. منابع: DualshockersDualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده