نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۰

با وسایل‌نقلیه و ابزارهای بازی Battlefield Hardline آشنا شوید

حدود یک ماه دیگر به عرضه‌ی بازی Battlefield Hardline باقی مانده و در تصاویری که اخیرا از بازی منتشر شده، می‌توانید تمام وسایل‌نقلیه و ابزارهایی که در این بازی انتظار شما را می‌کشند را تماشا کنید. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
هر وسیله‌ی نقلیه دارای دو مدل مختلف است که یکی از آن‌ها متعلق به دزدان و دیگری متعلق به پلیس‌ها است. در ادامه می توانید تصاویری از وسایل‌نقلیه بازی Battlefield Hardline را مشاهده کنید:در بخش ابزارها برای هرکدام از آن‌ها تنها یک مدل درنظر گرفته شده است. در ادامه می‌توانید تصاویری را هم از ابزارهای موجود در بازی Battlefield Hardline مشاهده کنید:طی روزهای اخیر نسخه‌ی آزمایشی بازی Battlefield Hardline به پایان رسید. ویزرال گیمز با نوشتن مطلبی در بلاگ رسمی Battlefield از افرادی که در این نسخه آزمایشی حضور داشتند، به خصوص از افرادی که نظرات خود را در فروم و شبکه‌های اجتماعی درمورد این بازی اعلام کردند، تشکر کرد.
باید بدانید که حضور شما، بسیار با ارزش است. شما جزئیات بیشتری را به زودی خواهید شنید و ما به شما خواهیم گفت نظرات شما در مورد بازی، چگونه در محصول نهایی اثر خواهد گذاشت. از شما متشکریم که یکی از بهترین اجتماع‌های گیمینگ حال حاضر هستید.
بازی Battlefield 4 با رزولوشن 720p و نرخ‌ ۶۰ فریم روی ایکس‌باکس وان و با رزولوشن 900p و نرخ‌ ۶۰ فریم روی پلی‌استیشن 4 اجرا می‌شد  و باتوجه به اخباری که طی چند روز اخیر در این رابطه منتشر شد، رزولوشن و نرخ‌فریم Battlefield: Hardline روی کنسول‌های نسل هشتم همین مقدار است. سال گذشته و در زمان انتشار اولین نسخه‌ی آزمایشی Battlefield: Hardline، استودیوی ویزرال گیمز گفت هدف آن‌ها در نسخه‌ی نهایی بازی بر روی دو کنسول نسل هشتمی رزولوشن 1080p و نرخ‌فریم ۶۰ است. باتوجه به این خبر و این نکته که Battlefield: Hardline از نظر گرافیکی پیشرفت زیادی را نسبت به Battlefield 4 ندیده است، Battlefield: Hardline حداقل در بخش گرافیکی کاربران را ناامید کرده است. Battlefield Hardline در اسفند ماه سال جاری برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده