نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۰

احتمال حضور شخصیت سوئیت توث در نسخه‌ی پلی‌استیشن بازی Mortal Kombat X

اِد بون، خالق سری Mortal Kombat که همیشه علاقه‌ی خاصی به قراردادن شخصیت‌های انحصاری در این سری داشته، در حساب شخصی خود اشاراتی مبنی قرارگرفتن شخصیت سوئیت توث (Sweet Tooth) از سری Twisted Metal را در بازی Mortal Kombat X کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
Twisted Metal یکی از سری‌های قدیمی پلی‌استیشن است که توسط دیوید جفی، خالق بازی God Of War و بازی جدید Drawn To Death ساخته شده است. بون روز گذشته در حساب شخصی خود با انتشار یک تصویر مرموز این جملات را بیان کرد:
به صورت اتفاقی زنگ خطر در خانه‌ی من به صدا در آمد. در راه آمدن به دفتر این مشکل را حل و پس از آن با این جعبه روی میزم رو به رو شدم. Mortal Kombat X (1)
در ادامه وی اضافه کرد:
خدای من ... این کیک پنیری برای دندان‌های دوست‌داشتنی (Sweet Tooth) من لذت‌بخش است.
اگرچه بون در جملات خود با کلمات بازی کرد، اما به راحتی می‌توان متوجه شد منظور وی از این جملات شخصیت سوئیت توث در سری Twisted Metal است. بون همچنین در سال ۲۰۱۴ تصویری را منتشر کرد که نشانگر این شخصیت دوست‌داشتنی روی یک دستگاه پلی‌استیشن 4 بود: Mortal Kombat X (2)   بون در نسخه‌ی قبلی سری Mortal Kombat هم شخصیت کریتوس از سری God Of War را به صورت انحصاری در نسخه‌ی پلی‌استیشن 3 این بازی قرار داده بود و حال به نظر با Mortal Kombat X هم قصد دارد یک شخصیت انحصاری دیگر را در اختیار خریداران نسخه‌ی پلی‌استیشن این بازی قرار دهد. سازندگان این بازی طی روزهای اخیر از برج چالش‌های داینامیک Mortal Kombat X هم رونمایی کردند. برج چالش‌های داینامیک Mortal Kombat X باتوجه به برج چالش‌ها در نسخه‌های قبلی این سری ساخته شده، اما در این بازی بازیکنان با چالش‌های داینامیک بیشتری رو به رو خواهند شد. در این بخش سه نوع چالش متفاوت با نام‌های سریع، روزانه و برترین‌ها وجود دارد و برخی از چالش‌ها هرساعت یک بار تغییر پیدا می‌کنند. بخش آنلاین Mortal Kombat X  نسبت به گذشته بسیار خشن‌تر شده است. بازیکنان باید از میان پنج گروه Black Dragon, Brother of Shadow, Lin Kuei, Special Forces و White Lotus یکی را انتخاب و با امتیازات خود گروهشان را به رده‌های بالاتر برسانند. در این بخش بازیکنان با کسب امتیازات بیشتر، می‌توانند جوایز بیشتری را دریافت کنند. هرکاری که در بخش داستانی، رقابتی یا برج چالش ها انجام دهید، تاثیر مستقیم روی امتیازات شما در بخش Factions (گروه‌ها) دارد و به شما برای بردن جوایزهفتگی کمک شایانی می‌کند. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری را از این بازی بدست‌ آورید، می‌توانید پیش‌نمایش Mortal Kombat X را از طریق زومجی مطالعه کنید. همچنین برای آشنایی بیشتر با نسخه‌ی های ویژه و محدود بازی، حتما به این مقاله هم سر بزنید. Mortal Kombat X در تاریخ ۱۴ آپریل ۲۰۱۵ (بیست و پنج فروردین ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده